اخبار
کد خبر : 15341 ۱۴۰۱/۰۱/۱۱   ۰۸:۰۷:۵۰

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اعلام کرد؛
توزیع بیش از ۱۰ هزار تن برنج و شکر در آذربایجان‌غربی

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: بیش از 10 هزار تن برنج و شکر و تخم مرغ در آستانه ماه مبارک رمضان در آذربایجان‌غربی توزیع می شود.

به گزارش نای قلم، اکبر کرامتی در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: این مقدار شامل چهار هزار و 600 تن شکر، 2 هزار و ۵۵۰ تن برنج هندی و 2 هزار و ۷۰۰ تن تخم ‌مرغ است که برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان در استان تهیه و تأمین شده و در حال انتقال به استان است.

وی افزود: با توجه به جوجه ریزی‌های مناسب در اسفندماه با پنج میلیون قطعه و در فروردین ماه به تعداد چهار میلیون و ۸۷۵ هزار قطعه مشکلی در تأمین گوشت مرغ پیش بینی نمی شود.

کرامتی تصریح کرد: بیش از سه هزار تن روغن هم برای استان تخصیص یافته که از این مقدار ۱۸۰ تن برای صنف صنعت و مابقی برای مصرف خانوار بوده از اول فروردین، ۷۰۰ تن روغن خوراکی از طریق مباشران بخش خصوصی توزیع شده است.

وی، با بیان اینکه گوشت قرمز منجمد در اسفند ماه به میزان ۱۷ تن توزیع شده است، گفت: بیش از ۱۲۱ تن گوشت نیز آماده توزیع برای ماه مبارک است.

کرامتی گفت: در اسفند ماه گذشته، یک هزار و ۲۰۰ تن برنج تایلندی و یکهزار و ۳۰۰ تن برنج هندی توزیع شده که 900 تن آن جذب شده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه در اسفند ماه گذشته به میزان ۶۰۰ تن گوشت منجمد مرغ در روستاهای استان توزیع شده است، اضافه کرد: در فروردین ماه جاری نیز ۴۰۰ تن مرغ منجمد در مناطق شهری استان توزیع شد.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا