اخبار
کد خبر : 15336 ۱۴۰۱/۰۱/۱۱   ۰۷:۵۱:۲۶

در آذربایجان غربی انجام شد؛
محکومیت ۸ میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه مکمل‌های ورزشی

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان‌غربی از محکومیت هشت میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه مکمل های ورزشی در تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش نای قلم، ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌حسین نجف‌زاده در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: در پی گزارش معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان بازرسان بهداشت و درمان در بازرسی از مدارک و مستندات یک شرکت پخش دارویی مشاهده شد شرکت مذکور اقدام به توزیع مکمل های ورزشی در خارج از شبکه توزیع رسمی دارویی کشور کرده است بنابراین پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و جهت رسیدگی و اظهار نظر قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

وی ادامه داد: متهم توسط شعبه هشتم ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه احضار و در اظهارات خود اعلام داشته تمام محصولات یا ورودی یا خروجی کالاها در سیستم شرکت ثبت و به صورت آنلاین قابل مشاهده توسط سازمان‌های نظارتی است .

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ادامه داد: بنابراین مراتب از معاونت غذا و داروی استان استعلام و معاونت مذکور طی جوابیه ای اعلام داشته طبق بررسی کارشناسان مشخص شده شرکت به صورت غیر مجاز اقدام به ایجاد نرم افزار دیگری غیر از نرم افزار رسمی نموده وتوسط آن مبادرت به فروش مکمل‌ها به افراد غیرواجد شرایط کرده است.

این مقام مسوول تصریح کرد: شعبه پس از تشریفات قانونی به دفاعیات غیرمستند و غیرموجه نامبرده اتهام فروش کالای سلامت محور به صورت تجاری و خارج از ضوابط تعیینی دولت را محرز و مسلم تشخیص و مشارالیه را به پرداخت هشت میلیارد و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی در خاتمه از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه تخلف مربوط به بخش بهداشت و دارو و درمان موضوع را از طریق سامانه اینترنتی  www,tazirat135.ir و یا تلفن ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی و یا از طریق تلفن ۱۹۰ دانشگاه علوم پزشکی استان گزارش کنند.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا