Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 15335 ۱۴۰۱/۰۱/۱۰   ۰۰:۳۸:۳۹

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خبر داد؛
کشف بیش از 99 کیلوگرم هروئین در ارومیه

 

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف بیش از 99 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین با هوشیاری ماموران پلیس در ارومیه، خبر داد.

به گزارش نای قلم، سردار مسعود خرم نیا در گفتگوی اختصاصی در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و باندهای وارد کننده مواد افیونی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر از خبری پیرامون حمل موادمخدر توسط یک دستگاه تریلی و حرکت در محور "ارومیه- تبریز"، مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و فنی موفق شدند سواری مورد نظر را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی توقیف و مورد بازرسی قرار دهند.

خرم نیا تصريح کرد: در بازرسي از تریلی توقیفی، 99 کيلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع هروئین که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود، کشف شد .

فرمانده انتظامی استان در پايان با اشاره به اینکه پلیس در اراده خود برای مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر مصمم است، خاطرنشان کرد: در این راستا یک دستگاه تریلی توقیف و دو متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/ 


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا