Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 15330 ۱۴۰۱/۰۱/۰۹   ۰۹:۲۰:۳۱

در نشست فرمانداران مطرح شد؛
فضا برای نقد منصفانه رسانه‌های شناسنامه‌دار باز شود

 

استاندار آذربایجان غربی گفت: رسانه ها یک فرصت هستند و فضا برای نقد منصفانه رسانه‌های شناسنامه‌دار باز شود؛ اما با رسانه‌هایی که به دنبال تخریب و اختلاف افکنی بوده و سیاست های دشمن را اجرا می کنند، برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش نای قلم، محمدصادق معتمدیان شب گذشته در گردهمایی مشترک با فرمانداران استان، استفاده از ظرفیت روحانیون، متنفذین، رسانه‌ها و مطالبه‌گران اجتماعی و سیاسی را ضروری دانست.

وی با اعلام اینکه نمی‌توان با شعار، مشکلات استان و مردم را رفع کرد، افزود: مدیران باید با روحیه ای مردمی، شبانه روز و بدون منت در خدمت نظام و مردم باشند تا ضمن حضور در کنار مردم، دستاوردهای ملموسی برای استان داشته باشند.

استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: مدیران باید با روحیه ای مردمی، شبانه روز و بدون منت در خدمت نظام و مردم باشند.

 معتمدیان با تاکید بر هماهنگی بیش از پیش مدیران ستادی استانداری و فرمانداران شهرستان‌ها، اظهار کرد: نشست های هم اندیشی و همفکری بین مدیران ستادی و استانی دستگاه‌های مختلف و فرمانداران سطح استان در سال جدید به صورت مستمر جهت رفع مشکلات مناطق مختلف و توسعه متوازن آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

وی برگزاری جلسات محتوایی با برنامه ریزی هدفمند که منتهی به خروجی مشخص شود، را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: فرمانداران به عنوان نمایندگان عالی نظام و دولت در شهرستان ها، مسئولیت ویژه ای در پیشبرد اهداف نظام و دولت و هماهنگی بین ارکان مختلف در حوزه های امنیتی، اقتصادی و عمرانی بر عهده دارند.

استاندار آذربایجان غربی همچنین تغییرات و انتصاب مدیران در سطح استان را در راستای اجرای سیاست های دولت سیزدهم اعلام کرد و افزود: در انتصاب مدیران تلاش شده بیشتر از ظرفیت های استان و چهره های جهادی استفاده شود تا در راستای خدمت به نظام و تامین منافع و مطالبات مردم گام برداریم.

معتمدیان پست های مدیریتی را نیز امانتی از سوی حاکمیت و مردم معرفی کرده و یادآور شد: مدیران منصوب شده براساس صلاحیت های عمومی و تخصصی انتخاب شده اند تا بتوانند در شرایط کنونی با روحیه جهادی و ایثارگری در مسیر رفع مشکلات استان گام های محکمی بردارند.

استاندار آذربایجان غربی گفت: استفاده از ظرفیت های بومی، امیدآفرینی در جامعه، بازدیدهای میدانی، نشاط اجتماعی، اعتمادسازی و برنامه ریزی کارشناسانه، در اولویت کاری فرمانداران قرار گیرد.

معتمدیان جلب اعتماد عمومی مردم توسط مدیران را ضروری دانست و افزود: فرمانداران در خدمتگزاری به مردم باید الگوی دیگر مدیران باشند .

وی در ادامه با تاکید بر نهادینه سازی فرهنگ کار جهادی توسط فرمانداران و مدیران دولتی در جامعه، خاطرنشان کرد: رفع مشکلات مردم و محرومیت زدایی که از سیاست های اصلی دولت سیزدهم بوده و با بسیج امکانات و ظرفیت های استان باید در این مسیر گام برداریم.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به ضرورت توازن در تخصیص اعتبارات به مناطق مختلف استان در راستای محرومیت زدایی، افزود: پیگیر استفاده از ظرفیت نهادهای حاکمیتی و بخش خصوصی در کنار اعتبارات دولتی، جهت توسعه متوازن آذربایجان غربی هستیم.

معتمدیان همچنین بهبود متوازن شاخص های توسعه استان را از اولویت های کاری خود در سفرهای شهرستانی اعلام کرده و یادآور شد: فرمانداران با علم به اینکه فرصتی برای آزمون و خطا نداریم، می توانند با بازدیدهای میدانی و بسیج امکانات شهرستان، سهم بزرگی را در ترمیم شکاف های نابرابری و بی عدالتی در سطح استان داشته باشند.

وی در ادامه با تاکید بر هماهنگی بین دستگاهی و برنامه ریزی علمی توسط استانداری و فرمانداران، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت های بومی، امیدآفرینی در جامعه، بازدیدهای میدانی، نشاط اجتماعی، اعتمادسازی و برنامه ریزی کارشناسانه، در اولویت کاری فرمانداران قرار گیرد.

استاندار آذربایجان غربی سفرهای شهرستانی را نیز نقشه راهی برای توسعه هر منطقه قلمداد کرده و افزود: فرمانداران و مدیران مشکلات مردم را در دورترین نقاط استان شناسایی، احصاء و برای رفع آن برنامه ریزی کنند.

وی جذب سرمایه گذار و برگزاری جلسات مستمر با فعالین اقتصادی جهت توسعه شهرستان‌ها را از دیگر اولویت های فرمانداران اعلام کرده و افزود: به صورت جدی پیگیر اجرای مصوبات سفرهای شهرستانی هستیم و فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان‌ها، از نزدیک بر اتمام پروژه ها نظارت داشته باشند.

گفتنی است وزیر کشور در ارتباط تلفنی با استاندار آذربایجان غربی گفت: تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب، سرلوحه کار وزارت کشور است و در این مسیر فرمانداران نقش تاثیرگذاری دارند.

 احمد وحیدی افزود: مجموعه وزارت کشور و به ویژه استانداران و فرمانداران باید در مسیر تحقق این فرمان، تمام تلاش خود را به کار گیرند.

وزیر کشور در ادامه با قدردانی از تلاش استاندار آذربایجان غربی و مجموعه وزارت کشور در استان برای حل مشکلات مردم، تصریح کرد: فرمانداران در سال‌جاری با فکری نو و تلاشی مضاعف در خدمت مردم بوده و برای حل مشکلات آنان برنامه ریزی کنند.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا