اخبار
کد خبر : 153 ۱۳۹۴/۰۴/۱۳   

دائرة‌المعارف گردشگری آذربایجان غربی تدوین می‌شود

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: دائرة‌المعارف گردشگری آذربایجان غربی تدوین می‌شود.

به گزارش ناي قلم، حسین امامی ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی کمیته آمار، اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد اجرائی خدمات سفر استان اظهار كرد: با استفاده از اسپانسر ظرف یک ماه آینده کتاب راهنمای جامع گردشگری استان که با همکاری کلیه مدیران دستگاه‌های اجرائی استان، برنامه‌ها، طرح‌ها، جاذبه های تاریخی، طبیعی، فرهنگی، نیازمندی‌های گردشگری جمع بندی شده، تدوین و ارائه مي‌شود.

وی این کتاب را دائرة‌المعارف گردشگری استان عنوان کرد و گفت: در این کتاب لیست تمام هتل‌ها، رستوران‌ها، بیمارستان‌ها، دفاتر خدمات مسافرتی، سوغاتی و صنایع دستی، امکانات و تدارکات پلیس، پایانه‌ها شهرداری‌ها و سایر دستگاه‌های مرتبط با مقوله سفر ذکر شده است.

امامي تهیه نقشه راهنمای گردشگری استان ویژه تابستان را نیز از دیگر برنامه های اداره کل در این ایام بر شمرد و افزود: همچنین مقرر است تا همچون سال‌های قبل با مساعدت شهرداری نسبت به راه اندازی دو دستگاه اتوبوس گردشگری در دو نوبت صبح عصر به منظور جابه‌جایی رایگان مسافرین برای بازدید از جاذبه های گردشگری ارومیه اقدام كنيم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی همچنين از برگزاری جشنواره تندیس‌های نمکی در بندر گلمانخانه دریاچه ارومیه در ایام تابستان بعد از عید فطر خبر داد.

امامی اظهار كرد: ستاد اجرائی خدمات سفر از 9 کمیته تشکیل یافته که در این میان کمیته آمار، اطلاع رسانی و تبلیغات مهم‌ترین نقش را در اجرای طرح ساماندهی خدمات سفر ویژه تابستان بر عهده دارد.

وی با بیان این مطلب که استان آذربایجان غربی مقصد اول سفر در فصل تابستان برای مسافران است، گفت: باید تمام دستگاه‌های اجرائی در راستای فراهم كردن امکانات لازم برای مسافران و اجرای برنامه های ستادی به ویژه برنامه های نظارتی بر واحدهای اقامتی و پذیرایی از لحاظ بهداشتی به ویژه در ایام تابستان را به صورت جدی در دستور کار خود قرار داده و همکاری داشته باشند.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا