Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 15291 ۱۴۰۱/۰۱/۰۳   ۱۲:۴۴:۴۱

سال گذشته؛
3 هزار و ۶۳۴ هکتار از اراضی ملی آذربایجان غربی آزادسازی شد

 

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: در سال گذشته ۳ هزارو ۶۳۴ هکتار از اراضی ملی از دست متصرفان و سودجویان ۶۳ هکتار از حریم و بستر رودخانه‌های استان آزاد سازی شده است.

به گزارش نای قلم، ناصر عتباتی در گفتگویی با اشاره به اقدامات و عملکرد دادگستری کل استان آذربایجان غربی در سال گذشته اظهار کرد: برنامه‌های مدون و گسترده‌ای در راستای حفاظت و صیانت از بیت المال و احقاق حق مردم و تحقق فرمان مقام معظم رهبری در تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها تدوین و در قالب برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۰ در کل استان به موقع اجرا گذشته شده است.

وی با توجه به اهمیت موضوع حفاظت و صیانت از منابع ملی و طبیعی استان که به عنوان امانتی برای آیندگان در دست ما هستند، تا کنون شش جلسه شورای حفاظت از حقوق بیت المال تشکیل که نتیجه پیگیری ۴۷ مصوبه آنها، آزادی و بازپس گیری سه هزار و ۶۳۴ هکتار از اراضی ملی از دست متصرفان و سودجویان و آزادی ۶۳ هکتار از حریم و بستر رودخانه‌های استان بوده که ۳۵ هکتار آن به رودخانه شهرچایی ارومیه اختصاص دارد.

 عتباتی در ادامه به پرونده‌های کثیرالشاکی در استان اشاره کرد و افزود: در سال ۱۴۰۰ به ۱۸۲۹ پرونده کثیر الشاکی رسیدگی شده است، همچنین با بازدیدی که از انبار‌های سازمان اموال تملیکی صورت گرفته ۱۵ باب از این انبار‌ها ساماندهی شده است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، ادامه داد: شورای هماهنگی دستگاه‌های نظارتی ظرفیت بالایی برای کمک به مدیران استانی دارد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا