Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 15280 ۱۴۰۱/۰۱/۰۲   ۱۱:۰۳:۴۷

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛
رشد ۲۵ درصدی تردد از مرزهای آذربایجان غربی

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از رشد ۲۵ درصدی تردد از مرزهای استان در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش نای قلم، ارسلان شکری در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا کنون نزدیک ۶۰ هزار نفر از پنج پایانه مرزی استان تردد کرده اند.

وی عنوان کرد: این افراد از پایانه های مرزی بازرگان در ماکو، رازی در خوی، سرو در ارومیه، تمرچین در پیرانشهر و پلدشت تردد کرده اند که به ترتیب پایانه های مرزی استان از نظر تردد مسافران در رتبه اول تا پنجم قرار دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مرزهای استان، گفت: به دلیل کاهش شیوع کرونا شاهد افزایش سفرهای نوروزی طی سال جاری با هستیم که ضروری است تدابیر لازم نیز برای مدیریت این افزایش سفر اندیشیده شود.

شکری با بیان اینکه روزانه پنج الی شش هزار نفر از مرز بازرگان و سه هزار و ۵۰۰ تا چهار هزار نفر از مرز رازی در استان تردد می کنند، افزود: آذربایجان غربی با ۲۲ درصد پایانه مرزی کشور نزدیک هزار کیلومتر مرز با سه کشور ترکیه، آذربایجان و عراق دارد و شاهراه ارتباطی ایران به اروپا به شمار می رود.

وی خاطرنشان کرد: جهت متعادل، آرام سازی و کاهش ترافیک مسافر تردد در پایانه مرزی رازی از تردد خودروهای با عمر بالای ۹ سال و ترددکنندگان یک روزه کشور مقابل تا اطلاع ثانوی ممانعت شده و به تعداد ناوگان خروجی از کشور نسبت به اجازه ورود به ناوگان مقابل اقدام شده است.

طرح نوروزی امسال از ۲۵ اسفند آغاز شده و تا ۲۴ فروردین ادامه دارد.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا