اخبار
کد خبر : 15270 ۱۴۰۰/۱۲/۲۹   ۰۸:۴۳:۴۹

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد؛
ارائه خدمات نوروزی در سه کتابخانه آذربایجان‌غربی

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی گفت: در ایام تعطیلات سال جدید کتابخانه‌های ارومیه، مهاباد و ماکو خدمات نوروزی به اعضاءتحت پوشش خود ارائه می دهند.

به گزارش نای قلم، خدیجه معصومی در گفتگوی اختصاصی در خصوص نحوه و زمان فعالیت بخش کتابخانه‌‌ای این اداره‌کل اظهار داشت: برای ارائه خدمات در ایام نوروز به کاربران کتابخانه‌های عمومی استان، کتابخانه‌های مرکزی ارومیه، شیخ شلتوت مهاباد و آیت الله کاشانی ماکو در ایام تعطیلات به فعالیت خود ادامه خواهند داد به طوری که این سه کتابخانه با همکاری کتابداران در سراسر تعطیلات نوروزی به ارائه خدماتی، چون امانت کتاب پرداخته و سالن‌های مطالعه آن‌ها نیز به روی اعضا باز است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی ادامه داد: کتابخانه مرکزی ارومیه همه روزه و بصورت تک شیفت از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۴ آماده ارائه خدمات از روز ۲۹ اسفندماه جاری تا ۱۳ فروردین سال جدید به اعضا است و جمعه‌ها نیز کتابخانه دایر است.

وی تصریح کرد: کتابخانه عمومی شیخ شلتوت شهرستان مهاباد از ۲۸ اسفند تا چهارم فروردین ماه به صورت تک شیفت از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۴ و کتابخانه عمومی آیت الله کاشانی شهرستان ماکو در ۵ فروردین از ساعت ۹ تا ۱۳:۳۰  آماده پذیرش اعضا هستند.

همچنین تمامی کتابخانه‌های عمومی استان همزمان با پایان یافتن تعطیلات نوروزی از تاریخ ششم فروردین سال ۱۴۰۱ باز هستند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا