اخبار
کد خبر : 15253 ۱۴۰۰/۱۲/۲۳   ۲۲:۱۸:۳۹

مدیر کل ارتباطات آذربایجان غربی:
دفاتر پیشخوان در ایام تعطیلات نوروزی آماده ارائه خدمت هستند

 

مدیر کل ارتباطات و فناوری آذربایجان غربی با اشاره به نقش پررنگ دفاتر پیشخوان در دوران سخت اپیدمی کرونا گفت: شیفت نوروزی دفاتر مشخص شده و در ایام تعطیلات نوروزی نیز دفاتر آماده ارائه خدمت هستند.

به گزارش نای قلم، قاسم جلیلی نژاد در نوزدهمین جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان دولت اظهار کرد: تمام فرآیند اقدام برای دریافت مجوز دفتر پیشخوان دولت و ICT روستایی تا صدور و تحویل پروانه الکترونیکی شد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری استان شفافیت و مقابله با فساد اداری در گرو الکترونیکی شدن و برون سپاری خدمات دولتی است و ما این موضوع را با پیگیری شخص استاندار آذربایجان غربی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تا تحقق کامل پیش می بریم.

وی با اشاره به لزوم ارائه خدمات دستگاه های اجرایی و خدمت رسان به شکل الکترونیکی، افزود: یکی از الزاماتی که در برنامه های پنج ساله توسعه کشور همواره به آن تاکید شده و یکی از موضوعات اولویت دار دولت سیزدهم است، تحقق دولت الکترونیک  و در کنار آن ارائه این خدمات از یک پنجره واحد و دوری از موازی کاری است.

جلیلی‌نژاد با اشاره به این موضوع که سیاست وزارت ارتباطات واگذاری تمام خدمات قابل برون سپاری به دفاتر پیشخوان است، اضافه کرد: شفافیت و مقابله با فساد اداری در گرو الکترونیکی شدن و برون سپاری خدمات دولتی است و باید توزیع عادلانه خدمات و سرویس ها بر اساس ارزیابی و رتبه بندی دفاتر صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: افزایش کمی دفاتر باعث در دسترس بودن خدمات برای مردم شده است و ما با نظارت همه جانبه کیفیت ارائه خدمات را پایش می کنیم.

 در ادامه جلسه برخی از مشکلات دفاتر پیشخوان دولت و درخواست های جابجایی، ایجاد دفتر جدید، معرفی جانشین و معرفی مدیر دفتر بررسی و با اکثر موارد موافقت شد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا