اخبار
کد خبر : 15248 ۱۴۰۰/۱۲/۲۲   ۰۹:۴۷:۴۱

لیگ برتر فوتبال؛
تراکتور توان برد ندارد

 

تیم تراکتور تبریز از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال مقابل تیم فولاد خوزستان ۲ بر یک تن به شکست داد.

دیدار تیم های تراکتور و فولاد خوزستان عصر شنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز در حالی آغاز شد که تیم تراکتور برای جدا شدن از رده های پایین جدول لیگ برتر فوتبال به برد این بازی نیاز داشت.

در نیمه نخست این دیدار شاگردان ساغلام بازی قابل قبولی از خودشان به نمایش نگذاشتند و تیم فولاد در دقایق ۱۳ و ۳۴ توسط حمید بوحمدان و سینا شاه عباسی به گل رسید.

تنها موقعیت تراکتوری ها دقیقه بیست با سانتر بابایی از جناح چپ، به واسعی رسید که ضربه این بازیکن با اختلاف اندک از بالای دروازه به بیرون رفت و در نهایت این نیمه با نتیجه ۲ بر صفر به سود فولاد خاتمه یافت.

با شروع نیمه دوم تراکتوری با ۲ تعویض برای جبران گل های دریافت کرده وارد میدان شدند و در دقیقه ۵۴، عباس زاده با ضربه قیچی برگردان دروازه فولاد را تهدید کرد اما توپ در اختیار دروازه بان فولاد قرار گرفت.

سامان نریمان جهان در دقیقه ۶۶ پیمان بابایی را صاحب توپ کرد و ضربه سر این بازیکن با اختلاف اندکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

تا اینکه بهزاد سلامی در دقیقه ۴+۹۰ توانست یکی از گل های خورده را جبران کند.

تیم تراکتور با ترکیب  مهدی حقیقت، هادی محمدی، آرش قادری(نادر محمدی)، عبدالله ناصری، ابوالفضل رزاق‌پور، مهدی کیانی (محمد بلبلی)، بهزاد سلامی، سعید واسعی(سامان نریمان جهان)، محمد عباس‌زاده، پیمان بابایی(فتحی) و محمد قادری(محمد قنبری) مقابل صف آرایی کرد.

تیم فولاد با ترکیب شهاب گردان، عارف آقاسی، سینا شاه‌عباسی، وحید حیدریه، مهدی شیری، آرش رضاوند، حمید بوحمدان، احمد عبدالله زاده(سینا مریدی)، مجتبی نجاریان(ایوب والی)، ساسان انصاری، لوسیانو پریرا وارد میدان شد.

داوری این بازی را روح اله شریفی، عباس پورحیدری، مهرداد نجفی، سعاد وفاپیشه و حاتم بک پور به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

به گزارش ایرنا، در طول بازی سینا شاه عباسی، مجتبی نجاریان از تیم فوالاد خوزستان کارت زرد دریافت کردند.

پس از آغاز بازی میر معصوم سهرابی، مدیرعامل باشگاه تراکتور از ساسان انصاری و حمید بوحمدان که سابقه پوشیدن پیراهن تراکتور را دارند تجلیل کرد.

تیم تراکتور با ۱۷ امتیاز در رده سیزدهم و تیم فولاد با ۳۲ امتیاز در رده ششم جدول لیگ برتر فوتبال جای دارند.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا