اخبار
کد خبر : 15246 ۱۴۰۰/۱۲/۲۲   ۰۹:۲۹:۲۰

مدیرکل اطلاعات استان مطرح کرد؛
فسادستیزی و ظلم‌ستیزی محور اقدامات نیروهای گمنام/ از تضییع ۱۶۰ میلیارد تومان بیت‌المال جلوگیری شد

 

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی با بیان اینکه ارمغان سربازان گمنام امام زمان (عج) امنیت در همه عرصه‌هاست، گفت: "فسادستیزی"، "ظلم‌ستیزی" و "تبعیض‌ستیزی" محور اقدامات نیروهای گمنام امام زمان (عج) است.

به گزارش نای قلم، وی شنبه‌شب در هفتمین نشست صمیمی با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی این استان که چهار ساعت طول کشید، با توجه به امیدآفرین بودن بسیاری از اقدامات اداره کل اطلاعات استان، افزود: حیات هر کشوری مدیون فعالیت های اطلاعاتی است و سربازان گمنام امام عصر(عج) نقش مهمی در امنیت کشور دارند.

مدیرکل اطلاعات استان، تصریح کرد: باید از تلاش های خالصانه و بی ادعای سربازان گمنام امام عصر(عج) و مجاهدت های خاموش کارکنان خدوم اطلاعات که بدون نام و نشان کار صیانت و پیشگیری انجام می‌دهند، توطئه های اشرار را دفع می کنند و برای کشور امنیت به وجود می آورند، تقدیر و تشکر شود.

* برخورد قاطع با هرگونه پدیده ناامنی در جامعه

مقام ارشد امنیتی استان برای مقابله با اعضای باندهای قاچاق، برخورد قاطع با اراذل و اوباش مخل امنیت و آسایش جامعه، برخورد با قاچاق ارز و مفاسد اقتصادی و برخورد با تروریست‌ها را ضروری دانست و بر برخورد قاطع با هرگونه پدیده ناامنی در جامعه تاکید کرد.

وی با تاکید به اینکه کار اطلاعاتی نظامی کردن کشور نیست، در عین حال اذعان کرد: آذربایجان غربی امسال استانی سفید ار نظر مبارزه با ارازل و اوباش است.

مدیرکل اطلاعات استان درباره برخورد دستگاه اطلاعاتی و امنیتی با اراذل و اوباشی که در مسائل امنیتی و جاسوسی فعالیت دارند، اظهار کرد: یکی از مطامع معاندانی که دستشان کوتاه شده، بهره گیری از ارازل و اوباش در راستای اهدافشان است.

وی اضافه کرد: بر روی این موضوع کامل تسلط داریم و علاوه بر برخورد با اراذل و اوباشی که در حوزه اجتماعی ایجاد شرارت می‌کنند، با افرادی که در مسائل امنیتی هم اقداماتی انجام ‌دهند، قاطعانه و جدی برخورد خواهیم کرد.

 

* انهدام بزرگ‌ترین باند سلاح و مهمات در استان

مدیرکل اطلاعات استان در فراز دیگری از سخنان خود از متلاشی شدن بزرگ‌ترین باند سلاح و مهمات در استان خبر داد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در این رابطه از سربازان گمنام امام زمان(عج) تقدیر کردند.

این مقام ارشد امنیتی استان با اشاره به اینکه در یک ماه گذشته بزرگ‌ترین شبکه رژیم صهیونیستی در آذربایجان‌غربی منهدم شد افزود: عوامل این شبکه در مراحل اولیه فعالیت بودند که متلاشی شدند.

مدیرکل اطلاعات استان ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان با رصد اطلاعاتی باندهای قاچاق موادمخدر، پنج تن هروئین و همچنین 57 تن انواع مواد مخدر در استان توقیف کردند.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: ۱۷ مورد  تخلف در حوزه بازرگانی خارجی و تجارت مرزی کشف و از تضییع ۱۶۰ میلیارد تومان بیت المال جلوگیری شده است.

مدیرکل اطلاعات استان در خصوص پرونده تخلفات در مدیریت شهری و شورای شهر ارومیه نیز گفت: با توجه به سنگینی پرونده مدیریت شهری، بررسی آن در محاکم قضایی و به ثمر نشستن پرونده‌ها زمان‌بر است. این پرونده دوره دادرسی خود را طی می‌کند و همزمان در دادگاه نیز پیگیری می‌شود.

* هر وثیقه‌ای دلیل بر محکومیت نیست

این مقام ارشد امنیتی استان با بیان اینکه هر وثیقه‌ای دلیل بر محکومیت نیست و باید پروسه قانونی طی شود، تاکید کرد: به مردم و افکار عمومی اطمینان می‌دهیم اجازه نخواهیم داد در هیج دستگاهی فساد لانه کند و اگر کسی محکوم شود اجازه هیچ مسوولیت و پستی به وی را نخواهیم داد.

وی گفت: ۱۶۱ هکتار از زمین‌های زراعی و کشاورزی استان نیز با مجاهدت نیرو‌های گمنام امام زمان (عج)، از کلاهبرداری سودجویان و زمین خواران رهاسازی شده است.

مدیرکل اطلاعات استان از دستگیری تعداد بسیاری از پزشکان قلابی و نیز پلمپ مطب‌های غیرمجاز در استان خبر داد و افزود: برخی پزشکان قلابی تنها با مدرک دیپلم اقدام به انجام جراحی می‌کردند.

وی در خصوص باشگاه ورزشی شهرداری ارومیه نیز اظهار کرد: چرا باشگاه باید با پول بیت‌المال اداره شود؟ تاکنون میلیاردها تومان برای باشگاه والیبال شهرداری ارومیه هزینه شده که هیچ دستاوردی برای آنها نداشته است.

این مقام ارشد امنیتی استان افزود: این هزینه باید برای تسریع در خدمات رسانی به مردم صرف شود و با حمایت بخش خصوصی تقویت شود.

در این نشست صمیمی، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی آذربایجان غربی بی‌واسطه از دغدغه‌ها، مطالبات و پیشنهادات خود را بیان کردند.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا