اخبار
کد خبر : 15236 ۱۴۰۰/۱۲/۲۰   ۲۲:۴۷:۳۷

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خبر داد؛
کشف زمین‌خواری میلیاردی در ارومیه

 

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از 16 هزار متر زمین خواری و جلوگیری از تصرف اراضی ملی به ارزش بیش از 48 میلیارد ریال در ارومیه با هوشیاری ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ ایرج حسنخانی در گفتگوی اختصاصی در تشریح جزیئات این خبر، اظهار کرد: در راستای پیشگیری و مقابله با زمین خواری و تصرف غیرقانونی اراضی ملی، طرح مقابله با پدیده زمین خواری در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از انجام تحقیقات و بازدیدهای میدانی و بررسی اسناد، مدارک و استعلامات لازم و همچنین هماهنگی با مرجع قضائی، نسبت به کشف بیش از 16 هزار متر زمین خواری در حاشیه شهرستان ارومیه اقدام کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این راستا 2 متهم دستگیر شد، بیان داشت: برابر اعلام کارشناسان مربوطه، ارزش زمین رفع تصرف شده بیش از 48 میلیارد ریال برآورد شده است.

حسنخانی در پایان با بیان اینکه حفظ و حراست از بیت المال و اراضی ملی از اولویت ها و ماموریت های پلیس است، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه زمین خواری موضوع را از طریق فوریت های پلیس 110 به ماموران  اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن 197 پليس آماده دريافت نظرات، پيشنهادات و تقدير شما همشهريان از عملكرد پليس است.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا