اخبار
کد خبر : 15222 ۱۴۰۰/۱۲/۱۹   ۱۰:۳۶:۵۷

در جلسه کارگروه زیربنایی استان تاکید شد؛
جلوگیری از خروج صنایع موجود از عرصه در آذربایجان غربی

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی، ضمن فراهم کردن شرایط جهت جذب صنایع جدید برای استان بر جلوگیری از خروج صنایع موجود از عرصه فعالیت تاکید کرد.

به گزارش نای قلم، یاسر رهبردین امروز در جلسه کارگروه زیربنایی آذربایجان غربی، اظهار کرد: مدیران استانی به صورت جهادی و انقلابی، مصوبات و امورات اجرایی را پیش ببرند.

وی دستگاه‌های متولی را ملزم به پیگیری مستمر روند اجرای طرح های مصوب دانسته و افزود: مدیران استانی در بازه زمانی مناسب و مشخص، در راستای جذب اعتبارات برای پیشبرد طرح های تصویب شده اقدام کنند.

رهبردین در ادامه با تاکید بر استفاده از تجهیزات و امکانات بروز در احداث واحدهای تولیدی جدید، تصریح کرد: دستگاه‌های متولی بر روند اجرا و میزان تحقق اشتغال زایی طرح های مصوب، نظارت جدی داشته باشند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی تامین زیرساخت‌ها و حمایت از طرح های مصوب توسط دستگاه‌های متولی را نیز ضروری دانست و یادآور شد: در تصویب طرح ها، اولویت با پروژه‌هایی است که خودکفایی و کاهش واردات را برای استان به ارمغان آورد.

رهبردین همچنین با تاکید بر پیگیری جذب اعتبارات ملی برای توسعه صنایع استان، افزود:

وی در پایان با اشاره به اهمیت موضوع اشتغال زایی و حفاظت از محیط زیست در تصویب طرح ها، خاطرنشان کرد: فعال سازی واحدهای راکد در مقایسه با احداث واحدهای جدید، هزینه کمتری برای سرمایه گذاران خواهد داشت.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا