اخبار
کد خبر : 15221 ۱۴۰۰/۱۲/۱۹   ۱۰:۲۷:۳۲

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی خبرداد
رهاسازی ۵۵ خودرو گرفتار در برف و کولاک در محور اشنویه_ارومیه

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از رهاسازی ۵۵ خودرو گرفتار در برف و کولاک در گردنه گرده کشانه توسط تیم امداد و نجات جاده ای پایگاه آغ بلاغ شهرستان اشنویه خبر داد.

به گزارش نای قلم، امیر جعفرزاده در گفتگویی اظهار کرد: در طی تماس های مردمی با مرکز کنترل وهماهنگی عملیات(۱۱۲) جمعیت هلال احمر استان در ۱۸ اسفند و گرفتار شدن ۵۵ خودرو در محور مزبور(گردنه گرده کشانه)، تیم امداد و نجات جاده ای آغ بلاغ اشنویه و یک اکیپ امداد کوهستان شعبه اشنویه  بعد از دریافت خبر از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد ونجات eoc هلال احمر استان و با هدف رهاسازی و امداد رسانی به سرنشینان خودروهای گرفتار به محل حادثه اعزام شدند.

وی در تشریح این امدادرسانی گفت: تیم عملیاتی پایگاه امداد ونجات جاده ای اشنویه در محور مزبور در این عملیات که چهار ساعت به طول انجامید، ۵۵ خودرو را با بستن زنجیر چرخ رهاسازی و مجموعا به حدود ١٥٠ نفر امدا رسانی کردند.

جعفرزاده افزود: در این عملیات که خودروها درگیر برف و کولاک بودند نیروهای امدادی هلال احمر اقلام خوراکی: ۲ کیلو خرما، ۳۵بسته بیسکویت، ۱۲بطری آب معدنی توزیع کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اضافه کرد: منابع انسانی به کار رفته در این عملیات رهاسازی و امدادرسانی به خودروهای گرفتار شده در برف و کولاک شامل یک تیم امداد و نجات جاده ای و یک تیم امداد کوهستان،۵ نفر نجاتگر، یک دستگاه خودروی کمک دار و یک دستگاه آمبولانس امداد رسانی کردند.انتهای پیام

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا