Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 15216 ۱۴۰۰/۱۲/۱۷   ۲۲:۰۳:۳۰

در استقبال از سال ۱۴۰۱؛
آسفالت معابر مناطق پنج‌گانه ارومیه در حال اجرا است

 

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه گفت: عملیات عمرانی بهسازی و آسفالت معابر مناطق پنجگانه شهر با جدیت در حال اجرا است.

به گزارش نای قلم، علی معصومی در گفتگویی اظهار کرد: یکی از خواسته‌های مهم و به حق شهروندان برخورداری از آسفالت و مناسب‌سازی معابر در شهر است که در این راستا با دستور شهردار ارومیه، این سازمان با استفاده از امکانات موجود و با همکاری معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری و مناطق پنجگانه طرح جهادی آسفالت را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به تلاش‌های بی وقفه در راستای جلب رضایتمندی شهروندان و تسهیل در تردد وسایل نقلیه و عابران پیاده، اضافه کرد: بیشتر معابر با وضعیت نامناسب پس از بررسی و با استفاده از توان، امکانات و تجهیزات در کوتاه ترین زمان ممکن رفع شده و اقدامات جهادی آسفالت همچنان تداوم دارد.

به گفته معصومی این طرح براساس اولویت بندی سطح معابر و همچنین در پاسخ به مطالبات شهروندان برنامه ریزی شده و تا حد ممکن این عملیات به صورت مداوم ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش مجموعه مدیریت شهری بر این است که در کوتاه ترین بازه زمانی با اتمام عملیات بهسازی و آسفالت معابر شهر، رضایتمندی شهروندان را منجر شود.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا