اخبار
کد خبر : 152 ۱۳۹۴/۰۴/۱۳   

آذربايجان‌غربي جزو نخستين استان‌هاي احياكننده سازمان برنامه ريزي است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربايجان غربي گفت: آذربایجان غربی جزء اولین استان‌هایی است که سازمان مديريت و برنامه ريزي به صورت مستقل و کامل مستقر شده است.

به گزارش ناي قلم، ناصر حضرتي پر پيش از ظهر امروز در نخستين نشست تخصصی با فرمانداران استان اظهار كرد: باید با تمام توان و قدرت به سمت یک سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی روزآمد، قوی و کارآمد حرکت کنیم و بتوانیم در استان سازمانی چالاک، قوی و فهیم برای مرتفع کردن نقص‌هایی که در گذشته وجود داشته، فراهم کنیم.

وي تاکید کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی علمی و کارشناس محور اداره خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با انتقاد از عملکرد دولت‌های نهم و دهم گفت: این دولت‌ها به خاطر درآمدهای نفتی خیلی خوبی که داشتند، دولت ثروتمندی بودند ولی به دلیل نحوه نادرست توزیع اعتبارات آنان امروز شاهد بروز عدم تعادل‌ها در حوزه های مختلف هستیم.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به این موضوع که وضعیت اقتصادی استان باید به صورت شفاف بیان گردد، گفت: آذربایجان غربی به لحاظ جذب اعتبارات عمرانی در کشور در سال 94 رتبه دهم را دارا می‌باشد که باید برای بهبود این جایگاه اهتمام بیشتری داشته باشیم.

در ادامه این جلسه بعد از ارائه گزارشی تخصصی در ارتباط با شاخص‌های توسعه شهرستان‌ها توسط رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، فرمانداران نیز به طور جداگانه دیدگاه های خود را در خصوص مسائل توسعه شهرستان متبوع خود ارائه کردند.

در پایان جلسه مقرر شد به صورت ادواری جلسات مشترک فرمانداران و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شود.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا