Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 15193 ۱۴۰۰/۱۲/۱۵   ۱۸:۵۲:۴۵

اطلاعیه ویژه متقاضیان راه‌اندازی کسب و کار جدید؛
10 روز تا اجرای صدور مجوز‌های الکترونیکی کسب و کار

 

رئیس مرکز بهبود محیط کسب و کار اعلام کرد؛ هرکسی در هر نقطه از کشور بخواهد کسب و کاری راه‌اندازی کند، از طریق درگاه ملی مجوز‌ها برای دریافت مجوز اقدام کند.

به گزارش نای قلم، به گفته امیر سیاح هرکسی در هر نقطه از کشور اگر بخواهد کسب و کاری را راه‌اندازی کند می‌تواند از طریق درگاه ملی مجوز‌ها www.g4b.ir، هم شرایط و مدارک لازم برای دریافت مجوز را مشاهده کند و هم درخواست خود را به صورت الکترونیک ثبت کند تا در زمان مشخص شده مجوزش صادر شود.

وی افزود: درگاه ملی مجوز‌ها باعث شفافیت در صدور مجوز می‌شود و از طرفی زمان و هزینه لازم برای صدور مجوز در این درگاه مشخص شده است، متقاضیان از طریق این درگاه به درگاه‌های تخصصی هر یک از دستگاه‌ها هدایت می‌شوند تا مدارک لازم را برای دستگاه مورد نظر به صورت الکترونیک ارسال کنند.

بر این اساس تمام دستگاه‌هایی که مجوز کسب و کار صادر می‌کنند باید به صورت الکترونیکی اقدام و چنانچه متقاضی را به صورت حضوری فرا بخوانند جرم تلقی می‌شود.

متقاضیان راه اندازی کسب و کارها هم می توانند پس از ایجاد زیرساخت‌ها، مدارک خود را به صورت الکترونیکی در درگاه‌های دستگاه‌های اجرایی بارگذاری کنند.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا