اخبار
کد خبر : 15172 ۱۴۰۰/۱۲/۱۲   ۲۲:۰۲:۲۰

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان:
موانع ایجاد سایت‌های نامتعارف جاده‌ای آذربایجان غربی رفع می‌شود

 

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی از رفع موانع ایجاد سایت های نامتعارف در پوشش جاده‌ای استان خبر داد.

به گزارش نای قلم، قاسم جلیلی‌نژاد امروز در جلسه بررسی پوشش جاده ای استان اظهار کرد: آذربایجان‌غربی به علت شرایط جغرافیایی خاص و داشتن مناطق صعب‌العبور و کوهستانی نیازمند ایجاد سایت‌های ارتباطی بیشتر برای تامین پوشش جاده ای را دارد.

وی افزود: در شرایط کنونی هزینه تامین نیروی برق سایت‌های مورد نیاز مضاف بر هزینه تامین تجهیزات و ایجاد سایت مربوطه است که مرتفع شدن این موضوع  همت جمعی مقامات استانی را می‌طلبد.

مدیرکل ارتباطات آذربایجان‌غربی تصریح کرد: ۲۰۰ کیلومتر نقطه کور در استان احصا و مشکل پوشش ۷۰ درصد آن رفع شده‌است و مابقی مربوط به وجود موانع در ایجاد سایت های نامتعارف است.

جلیلی‌نژاد بیان کرد: باقی نقاط کور محورهای آذربایجان‌غربی با وجود انجام کامل تعهدات اپراتورهای ارتباطی طبق پروانه سازمان تنظیم مقررات رادیویی، نیازمند تامین زیرساخت برق و جاده دسترسی است که در صورت تامین آن توسط دستگاه‌های مرتبط مشکل این مناطق نیز رفع می‌شود.

بر اساس این گزارش در این نشست پوشش ارتباطی مسیر جاده ای بدولی شهرستان چالدران، تک داغ پلدشت و مسیر سردشت به مهاباد مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد هزینه تامین برق این سایت ها توسط مدیریت توزیع برق استان بررسی و اعلام و با مساعدت استانداری و مدیریت برنامه ریزی استان تامین اعتبار شود.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا