اخبار
کد خبر : 1517 ۱۳۹۴/۱۰/۳۰   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

 دستگیری سارق حرفه ای خودروهای پراید با 49 فقره سرقت

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی گفت: سارق حرفه‌ای خودروهای پراید با ۴۹ فقره سرقت در ارومیه دستگیر شد.

سردار ناصر اصلانی در گفت و گویی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودروی پراید در سطح شهرستان ارومیه، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی گفت: در این رابطه با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند سارق حرفه‌ای خودروها را شناسایی کنند.

وی تصریح کرد: در استعلامات صورت گرفته مشخص شد که متهم مذکور از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار است بنابراین پس از شناسایی مخفیگاه متهم، ماموران به صورت نامحسوس وی را تحت نظر قرار داده و موفق شدند که شب گذشته او را در حین سرقت خودرو دستگیر کنند.

اصلانی افزود: متهم در بازجویی های پلیسی به 49 فقره سرقت خودروی پراید در شهر ارومیه اعتراف کرد و متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

توقف خودروی آر دی با 22 میلیون ریال خلافی

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از توقیف خودروی آردی با 22 میلیون ریال خلافی در میاندوآب خبر داد.

سرهنگ عباس فرمانی در گفت و گویی اظهار کرد: ماموران پلیس راه شهرستان میاندوآب حین گشت در محور میاندوآب-مهاباد، یک دستگاه خودروی سواری آر دی را به علت ارتکاب تخلفات رانندگی متوقف کردند.

 وی افزود: در استعلام صورت گرفته مشخص شد که این خودرو دارای 22 میلیون ریال جریمه پرداخت نشده است، با روشن شدن این امر خودرو برای پرداخت دیون دولتی و سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.

کشف ۵ هزار و ۸۹ عدد انواع داروی غیرمجاز در ارومیه

فرمانده انتظامی ارومیه از کشف ۵ هزار و ۸۹ عدد انواع داروی غیرمجاز در ارومیه خبرداد.

سرهنگ حسین صمدپوراظهار کرد: برابر اخبار واصله از منابع خبری مبنی بر فروش داروی غیرمجاز در سطح شهرستان ارومیه توسط افرادی با هویت معلوم به صورت عمده، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ارومیه گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهمان شناسایی و پس از کسب مجوز قضایی در یک عملیات غافلگیرانه مورد بازرسی قرار گرفت.

صمدپور بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد 5 هزار و 89 عدد انواع داروی غیرمجاز به ارزش ریالی 150 میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی ارومیه افزود: در این زمینه دو نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

کشف حشیش از زیر صندلی های خودروی سمند

فرمانده انتظامی مهاباد از کشف سه کیلو حشیش از زیر صندلی خودروهای سمند در مهاباد خبر داد.

فتاح بابانژاد در گفت و گویی اظهار کرد: ماموران ایستگاه ایست بازرسی دارلک شهرستان مهاباد در حین کنترل خودروهای عبوری در محور مهاباد-ارومیه به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک و اقدام به توقیف آن کردند.

وی اضافه کرد: در این رابطه در بازرسی از خودروی توقیفی این مقدار حشیش کشف و یک نفر متهم دستگیر و یک دستگاه خودروی پراید توقیف شد.

به گفته بابانژاد متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضایی شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا