اخبار
کد خبر : 15161 ۱۴۰۰/۱۲/۱۱   ۲۰:۱۴:۱۷

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
توقیف 2 دستگاه خودروی قاچاق میلیاردی

 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از توقیف 2 دستگاه سواری بنز قاچاق به ارزش 25 میلیارد ریال در گمرگ بازرگان در شهرستان ماکو خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ بابک فرشباف در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: در پی اخبار واصله مبنی بر ورود خودروی قاچاق از گمرک بازرگان در شهرستان ماکو رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیسی در نهایت 2 دستگاه سواری بنز در محل گمرک شناسایی و نسبت به بررسی مدارک آنها اقدام شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی آذربايجان غربي ادامه داد: با بررسی مدارک خودروها مشخص شد هر 2 دستگاه سواری بنز به صورت قاچاق بوده که با هماهنگی مقام قضائی توقیف و مالک آنها نیز دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش ریالی خودروهای توقیف شده طبق نظر کارشناسان 25 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این زمینه یک متهم دستگیر و پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

فرشباف در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعاليت غيرقانوني، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن 197 پليس آماده دريافت نظرات، پيشنهادات و تقدير شما همشهريان عزيز از عملكرد پليس است.

*بی احتیاطی راننده تراکتور جان مادر بزرگ و نوه اش را گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب از فوت پیر زن 63 ساله و کودک سه ساله بر اثر بی احتیاطی راننده تراکتور در این شهرستان، خبر داد.

سرهنگ فخرالدین رستم پور در گفتگوی اختصاصی اظهار داشت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیس 110مبنی بر وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در محور یکی از روستاهای حومه شهرستان میاندوآب، عوامل انتظامی شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور کارشناسان پلیس راهور و انتظامی شهرستان در محل حادثه مشخص شد بر اثر برخورد تراکتور با پیرزن 63 ساله و نوه اش (پسر بچه سه ساله) به علت شدت جراحات وارده هر دوی آنها در دم فوت کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب ادامه داد: کارشناسان راهور علت اصلی این حادثه دلخراش را بی احتیاطی و عدم توجه به جلو از سوی راننده تراکتور اعلام کردند.

رستم پور در پایان از رانندگان خواست که همه حال با رعایت سرعت مجاز و توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی رانندگی کنند تا شاهد حوادث ناگوار و از دست دادن سرمایه های انسانی جامعه نباشیم.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا