اخبار
کد خبر : 15160 ۱۴۰۰/۱۲/۱۱   ۱۶:۱۸:۰۹

استاندار آذربایجان غربی:
آذربایجان غربی در حوزه ارتباطات وضعیت خوبی ندارد

 

استاندار آذربایجان غربی گفت: استان در حوزه ارتباطات متاسفانه وضعیت خوبی ندارد.

به گزارش نای قلم، محمدصادق معتمدیان امروز در دیدار مدیران دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت ارتباطات در استان اظهار کرد: باید با هم افزایی دستگاه‌ها و اقدامات برنامه محور و پروژه محور، جهشی در بخش ارتباطات استان به وجود آید تا در راستای برقراری عدالت اجتماعی، آذربایجان غربی را در شاخص های مختلف به میانگین کشوری برسانیم.

وی متذکر شد: نباید در مقابل توسعه استان بخصوص در حوزه ارتباطات سنگ اندازی شود.

معتمدیان اضافه کرد: باید با هم‌افزایی دستگاه‌ها و اقدامات برنامه‌محور و پروژه‌محور، جهشی در بخش ارتباطات استان به وجود آید.

وی در ادامه برنامه ریزی برای پوشش صددرصدی خدمات ارتباطی در سطح استان را ضروری دانسته و یادآور شد: با اولویت بندی و ایجاد رقابت بین شرکت‌های بخش خصوصی حوزه ارتباطات، ارائه خدمات به مردم بهبود یابد.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر تامین زیرساخت های لازم برای توسعه ارتباطات استان، تصریح کرد: با برنامه ریزی منظم و هم افزایی بین دستگاه‌های متولی، می توان به اهداف کوتاه مدت و بلندمدت در توسعه حوزه ارتباطات و مخابرات رسید.

معتمدیان همچنین با اشاره به مطالبه بحق مردم جهت توسعه حوزه ارتباطات و بهبود وضعیت اینترنت، افزود: حوزه ارتباطات باید همواره بروز باشد.

وی خاطرنشان کرد: در برنامه‌ریزی برای توسعه استان، مناطق محروم، کمتر برخوردار، مرزی و بخصوص روستاها در اولویت قرار گیرند.

استاندار آذربایجان غربی همچنین با اعلام اینکه باید فضا برای بخش خصوصی باز شده و دستگاه‌ها سرعت واگذاری پروژه ها را به بخش های غیردولتی تسریع کنند، تاکید کرد: برنامه های توسعه استان باید خروجی مثبت داشته و ارائه خدمات به مردم تسهیل شود.

معتمدیان استفاده از ظرفیت ها و منابع ملی و استانی برای توسعه حوزه ارتباطات را نیز ضروری دانسته و افزود: بهبود شاخص های توسعه آذربایجان غربی نیازمند پیگیری دستگاه‌ها و نمایندگان استان در مجلس از وزارتخانه ها بوده و باید از ظرفیت های دانشگاهی و فارغ التحصیلان آذربایجان غربی بهره گرفت.

وی در پایان با تاکید بر استفاده از مزیت مرزی بودن استان در بحث توسعه، گفت: با توجه به سرعت بالای پیشرفت حوزه ارتباطات، برنامه‌ریزی‌ها براساس اولویت ها به نحوی باشد که که آذربایجان غربی در مباحث توسعه عقب نماند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا