Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 15139 ۱۴۰۰/۱۲/۰۸   ۱۲:۴۸:۴۰

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی:
میزبانی جام باشگاه‌های آسیا منتفی است

 

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا با توجه به شرایط موجود منتفی است.

به گزارش نای قلم، کیومرث پورایراندوست در نشست صمیمی با پیشکسوتان و اصحاب والیبال استان اظهار کرد: تلاش ما رساندن والیبال استان آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه به جایگاه شایسته با استفاده از نظرات خردجمعی و نظرات متفکرین است.

وی درخصوص موضوع پرونده باشگاه شهرداری و بازیکنان خارجی‌اش افزود: به جد پیگیر حل این موضوع هستیم و با توجه به اینکه این بدهی با توجه به رای دادگاه حکمیت ورزش "CAS" باید پرداخت شود.

پورایراندوست اضافه کرد: هدف ما از میزبانی جام باشگاه‌های آسیا، کسب یک مقام بین المللی برای والیبال ارومیه و ثبت آن در تاریخ بود و تمام تمهیدات نیز اندیشیده شده بود با این حال با توجه به انصراف باشگاه شهرداری و شرایط بوجود آمده، میزبانی دیگر منتفی است.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما برگزار شدن مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان ظرف 10 روز آینده است تا با انتخاب سکاندار جدید، فعالیت دوباره این هیات دوباره بیش از گذشته پررنگ تر شود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی افزود: والیبال ورزش اول این استان و شهر ارومیه است و باید تصمیمی منطقی برای آینده این رشته گرفته شود تا والیبال صدمه ندیده و دوباره جایگاهش را بدست آورد.

در این جلسه یدالله کارگرپیشه، عزیز پرتوی، محمود محب، رسول بنایی، حمید ساداتی، جاوید محسنی نیا، رامین مرادپور، افشین خدایاری، ساسان خداپرست، عبدالرضا علیزاده حضور داشتند.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا