اخبار
کد خبر : 15137 ۱۴۰۰/۱۲/۰۸   ۱۲:۳۱:۴۸

در ۲۴ ساعت گذشته؛
۲۹۷ نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شدند

 

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۹۷ نفر در استان به کرونا مبتلا و ۱۴۶ نفر شامل حدود ۴۹ درصد مبتلایان در مراکز درمانی بستری شدند.

به گزارش نای قلم، علی افشانی در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: با اضافه شدن این تعداد، کل بستری شدگان ناشی از کرونا در استان به ۷۳۹ نفر رسید که  ۳۲ نفر بیشتر از ابتدای اسفند است.

وی از بستری شدن ۱۹۸ نفر در بخش های مراقبت های ویژه مراکز درمانی آذربایجان غربی خبر داد و گفت: از این تعداد، ۵۲ نفر با ونتیلاتور تنفس دارند.

افشانی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در شش روز نخست اسفندماه، ۴۵ نفر بر اثر بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند.

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در استان اضافه کرد: از این تعداد، ۱۴ نفر در ارومیه، پنج نفر در هری ک از شهرستان های خوی و مهاباد، چهارنفر در میاندوآّب، سه نفر در هریک از شهرستان های پیرانشهر و چایپاره و ۲ نفر در هرکدام از شهرستان های سلماس و ماکو جان خود را از دست داده اند.

وی اضافه کرد: همچنین در اسفندماه جاری، در شهرستان های بوکان، سردشت، نقده، شاهین دژ، پلدشت، چالدران و تکاب، یک فوتی بر اثر ابتلا به کرونا گزارش شده است.

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در شهرستان تکاب پس از حدود ۹ هفته، یک فوتی داشتیم، بیان کرد: در شش روز ابتدایی اسفند امسال شهرستان های شوط و اشنویه بدون فوتی بودند که امیدواریم این روند ادامه یابد.

افشانی گفت: با افزوده شدن این تعداد، کل فوت شدگان ناشی از کرونا در آذربایجان غربی از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به هفت هزار و ۳۷۶ نفر رسید.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا