اخبار
کد خبر : 15125 ۱۴۰۰/۱۲/۰۷   ۱۸:۰۱:۳۱

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
انهدام باند تهیه و توزیع مواد محترقه در آذربایجان غربی

 

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از انهدام باند تهیه و توزیع مواد محترقه در سلماس، طی عملیات ضربتی پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش نای قلم، سردار مسعود خرم نیا در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد محترقه غیر مجاز و خطرناک توسط افرادی در سطح شهرستان سلماس، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی و اقدامی هوشمندانه ضمن شناسایی متهمان؛ ۲ کارگاه تولید مواد محترقه را در یکی از محلات شهر شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در بازرسی از محل؛ ۱۹ هزار و ۲۲۵ عدد انواع مواد محترقه,  ۶۳۸ هزار و ۴۶۵ عدد لوازم پیش ساز مواد محترقه  کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان در ادامه تصریح کرد: در این عملیات سه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

خرم نیا در پایان ازشهروندان درخواست کرد کنترل و مراقبت بیشتری نسبت به جوانان و فرزندان خود داشته باشند تا دچار آسیب ها و خطرات احتمالی استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند و در صورت داشتن هرگونه اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فروش و یا نگهداری مواد محترقه مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیس۱۱۰ گزارش کنند.

*۵۵ دستگاه چاپگر خارجی قاچاق در مهاباد کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: با تلاش ماموران انتظامی، ۵۵ دستگاه چاپگر خارجی قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

به گزارش نای قلم، سرهنگ محمد توحیدی گفت: ماموران ایستگاه بازرسی دارلک حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه وانت آریسان در محور مهاباد_ ارومیه مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی گفت: در بازرسی از این خودرو،  ۵۵ دستگاه چاپگر در انداره و رنگ‌های مختلف کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالا‌های مکشوفه یک میلیارد و بیست میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ توحیدی گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

وی گفت: شهروندان در صورت مشاهد با هر گونه تخلف مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا