Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 15122 ۱۴۰۰/۱۲/۰۷   ۱۷:۱۱:۵۲

در ۲۴ ساعت گذشته؛
۲۹۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در آذربایجان غربی شناسایی شد

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۹۷ بیمارجدید مبتلا به کرونا دراستان شناسایی که از این تعداد ۱۴۶ نفر بستری شدند.

به گزارش نای قلم، محمدامین ولی زاده در گفتگوی اختصاصی در خصوص آخرین وضعیت کرونا اظهار کرد: هم اکنون از ۷۳۹ بیمار، ۱۹۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و ۵۲ بیمارهم به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند.

وی افزود: ارومیه با ۵۷، خوی با ۳۰ و میاندوآب با ۱۰ بیمار جدید رکورددار بستری‌های استان بودند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اضافه کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا ۳۵۰ هزار و ۳۲۷ نفر در آذربایجان غربی به این بیماری مبتلا شده‌اند.

ولی زاده تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۱۰ نفر در اثر ابتلاء به ویروس کرونا جان خود را از دست داده و مجموع قربانیان کرونا دراستان به ۷ هزار و ۳۷۶ نفر رسید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان ادامه داد: تاکنون بیش از پنج میلیون و ۷۱۸ هزار دز واکسن کرونا در استان تزریق شده که افزون بر ۹ هزار دز آن مربوط به شبانه روز گذشته است.

ولی زاده با بیان اینکه ۱۰ شهرستان آذربایجان غربی در وضعیت قرمز و هفت شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند، افزود: در حال حاضر ارومیه، بوکان، پلدشت، چایپاره، خوی، شاهین دژ، شوط، ماکو، مهاباد و میاندوآب در وضعیت قرمز و شهرستان‌های اشنویه، پیرانشهر، تکاب، چالدران، سردشت، سلماس و نقده در وضعیت نارنجی قرار دارند.

بر اساس آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی شهرهای کشور، در حال حاضر ۱۸۴ شهر در وضعیت قرمز، ۱۸۷ شهر در وضعیت نارنجی، ۷۶ شهر در وضعیت زرد و یک شهر نیز در وضعیت آبی قرار گرفته است.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا