اخبار
کد خبر : 15119 ۱۴۰۰/۱۲/۰۵   ۲۲:۵۵:۴۰

در جلسه کارگروه احداث مسکن محرومان استان مطرح شد؛
شناسایی 7800 خانوار شهری و روستایی نیازمند مسکن در آذربایجان غربی

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: هفت هزار و 800 خانوار شهری و روستایی نیازمند مسکن در استان شناسایی شده است که پنج هزار و 800 خانوار شهری و مابقی روستایی هستند.

به گزارش نای قلم، یاسر رهبردین امروز در جلسه کارگروه احداث مسکن محرومین استان اظهار کرد: دستگاه های متولی استان ملزم به تامین مسکن این خانوارها هستند.

وی تاکید کرد: شناسایی و حمایت از خانوارهای نیازمند مسکن در سطح استان تسریع شود.

رهبردین افزود: 2 هزار و 100 واحد مسکونی در استان با ۸۹۰ میلیارد ریال در راستای اقدامات حمایتی احداث شده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تداوم نهضت ساخت مسکن محرومان، تفاهم نامه مشترکی بین کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مسکن، صندوق توسعه ملی، سپاه شهدا، بنیاد علوی، راه و شهرسازی و خیریه ها منعقد شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی در ادامه با تاکید بر انجام وظیفه اجتماعی مسئولان در قبال محرومان، تصریح کرد: دستگاه های متولی با انعطاف در اجرای دستورالعمل ها، نسبت به تامین مسکن محرومان و رفع مشکلات در این زمینه تلاش جدی داشته باشند.

رهبردین در پایان، تسریع در جذب سریع اعتبارات در مناطق محروم و تسهیل تامین تسهیلات بانکی برای نیازمندان را ضروری دانست و افزود: همه دستگاه های متولی برای ساماندهی وضعیت مسکن محرومان، با هماهنگی کامل به صورت جدی برنامه ها و اقدامات خود را عملی کنند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا