اخبار
کد خبر : 15115 ۱۴۰۰/۱۲/۰۴   ۲۰:۵۲:۴۴

اخبار ورزشی آذربایجان غربی؛
آغاز مسابقات پرورش اندام و بادی کلاسیک باشگاه‌های کشور در ارومیه

 

نفرات طلایی مسابقات جهانی اسپانیا در رشته های بادی کلاسیک و پرورش اندام همزمان با مسابقات باشگاههای کشور در ارومیه گرد هم می آیند.

به گزارش نای قلم، هجدهمین دوره مسابقات پرورش اندام و بادی کلاسیک قهرمانی باشگاههای کشور(جام زنده یاد محمد عبدالهی) طی روزهای 4 الی 6 اسفندماه به میزبانی سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود.

نفرات منتخب کمیته فنی از دل این رقابت ها در قالب تیم ملی به مسابقات کاپ آسیا راه پیدا می کنند؛ اتفاقی که تنور رقابت ها را داغ تر از قبل کرده است.

جدا از مدعیانی که در روزهای پایانی هفته در ارومیه گرد هم می آیند، قهرمانان طلایی جهان که تصویر آن ها روی پوستر مسابقات هم درج شده، حضوری افتخاری در مسابقات خواهند داشت تا تقدیر و تشکری از آن ها صورت بگیرد.

فرشاد گنجی، مهدی ارزشمند، ابراهیم ارزشمند، بهزاد عدالت و عزیز معرفی 5 طلایی ایران در رشته های بادی کلاسیک و پرورش اندام مسابقات جهانی 2021 اسپانیا بودند.

* قایقران مهابادی آذربایجان غربی مقام سوم مسابقات جام ریاست جمهوری اسپانیا را کسب کرد

قایقران مهابادی آذربایجان غربی مقام سوم مسابقات جام ریاست جمهوری اسپانیا را کسب کرد.

به گزارش نای قلم، قایقران ملی‌پوش مهابادی آذربایجان غربی در رقابت‌های قایقرانی جام ریاست جمهوری اسپانیا به عنوان سوم تیمی دست یافت.

احمد احمدی در رقابت‌های قایقرانی ۹ نفره جام ریاست جمهوری اسپانیا به همراه تیم "وارادرو" اسپانیا سوم شد.

تیم وارادرو اسپانیا متشکل از قایقرانان آفریقای جنوبی، اسپانیا، فرانسه و ایران (احمد احمدی) در پایان سه مرحله انجام گرفته این رقابتها در رده سوم مجموع تیمی قرار گرفت.

احمد احمدی در سال ۲۰۲۲ با تیم "کامت" انگلیس قرارداد بسته و از خرداد ماه سال ۱۴۰۱ با این تیم در رقابت‌های مختلف شرکت خواهد کرد.

گفتنی است احمد احمدی متولد ۱۳۶۹ در مهاباد و جزو نفرات برتر رنکینگ آسیا در این رشته است و با سابقه ۱۰ سال عضویت در تیم ملی قایقرانی بادبانی، مقام هشتم جام جهانی ۲۰۱۶ چین را در کارنامه خود دارد.

* پیکان تهران فاتح راند اول نبرد با ارومیه در پلی آف

 تیم والیبال پیکان در نخستین مسابقه مرحله پلی‌آف لیگ برتر مقتدرانه از سد شهرداری ارومیه گذشت.

به گزارش نای قلم، مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر والیبال با حضور 8 تیم برتر مرحله مقدماتی از امروز در تهران استارت خورد و در نخستین مسابقه که از ساعت 15:30 امروز شروع شد، تیم‌های پیکان و شهرداری ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند.

خودروسازان تهرانی درحالی مقابل نماینده ارومیه قرار گرفتند که پیش‌تر و در هفته‌های نهم و بیست‌ودوم مرحله گروهی در دو مسابقه پنج سته فاتح میدان شده بودند. شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان تهران در این مسابقه سه بر صفر حریف خود را شکست دادند تا ضمن کسب سومین برد متوالی برابر شهرداری ارومیه در لیگ برتر سال 1400، گام مهمی برای صعود به دیدار مرحله نیمه‌نهایی برداشته باشند.

تیم شهرداری ارومیه در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 18 و 25 بر 19 نتیجه را واگذار کرد تا امیدش برای بقا در این رقابت‌ها به نتیجه دیدارهای دوم (پنجم اسفند) و سوم (هفتم اسفند) باشد.

تیم پیکان در پایان مرحله گروهی با کسب 16 برد و 48 امتیاز در رده چهارم قرار گرفته بود و شهرداری ارومیه نیز با 16 برد و 47 امتیاز، رتبه پنجم را به خود اختصاص داده بود.

تیم والیبال پیکان با 12 دوره قهرمانی، پرافتخارترین تیم شرکت کننده در مسابقات لیگ برتر والیبال ایران است. این تیم پنج عنوان نایب قهرمانی و چهار مدال برنز نیز در پرونده کاری خود در این رقابت‌ها دارد. پیکانی‌ها عنوان سومی جهان و قهرمانی باشگاه‌های آسیا را نیز در گنجینه افتخارات خود دارند.

در دیگر دیدار این مرحله نیز سپاهان 3 بر 0 از سد پاس گرگان گذشت.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا