Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 15107 ۱۴۰۰/۱۲/۰۳   ۲۲:۳۹:۰۳

شهردار ارومیه:
موانع والیبال ارومیه به زودی رفع می‌شوند

 

شهردار ارومیه گفت: موانع و خلأ‌های موجود در والیبال ارومیه و لیگ برتر کشور با مشورت متخصصان و مشاوران مجرب این رشته ورزشی به زودی رفع می‌شوند.

به گزارش نای قلم، حسین مهدی‌زاده در حاشیه برگزاری رقابت‌های "جام پرچم" که با حضور 31 تیم والیبال در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان در سالن ورزشی نور در حال برگزاری است، اظهار کرد: در آینده‌ای نزدیک خواهیم دید که خروجی مسابقاتی همچون جام پرچم، ظهور و درخشش بازیکنان بزرگ و صاحب نامی از بین همین نوجوانان حاضر در مسابقات خواهد شد.

وی تاکید کرد: برگزاری مسابقات "جام پرچم" در رشته والیبال رده سنی نونهالان و نوجوانان؛ فرصت و بستری مناسب جهت شناسایی پدیده‌های نوظهور و معرفی استعدادهای برتر والیبال ارومیه به والیبال کشور و بدنه تیم‌های ملی است.

مهدی‌زاده تصریح کرد: مسابقات جام پرچم یکی از طرح‌های مهم ورزشی کشور است که همزمان با کلانشهرهای کشور در رشته‌های مختلف ورزشی برگزار می‌شود و شهرداری ارومیه نیز به عنوان مهد والیبال ایران، این دوره از رقابت‌های جام پرچم را به این رشته ورزشی اختصاص داده است.

وی افزود: امسال در نخستین سال برگزاری مسابقات جام پرچم و در اتفاقی کم‌نظیر شاهد رقابت 31 تیم آکادمیک و کاملاً بومی در این دوره از مسابقات هستیم و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها امیدواریم با حضور مسئولان کمیته فنی و استعدادیابی که در سالن مسابقات حضور دارند استعدادها و پدیده‌های نوظهوری را به میادین ورزش کشور به ویژه تیم والیبال شهرداری معرفی شوند.

شهردار ارومیه گفت: به طور یقین در ادامه این مسابقات به دنبال فراهم کردن بستر و شرایطی مساعد هستیم تا زمینه پیوستن استعدادهای برتر جام پرچم به شاکله تیم جوانان و بزرگسالان شهرداری ارومیه، میسر و تسهیل شود.

به گفته وی از جمله سیاست و هدف‌گذاری شهرداری ارومیه در حوزه ورزش این است که به فرزندان بااستعداد این شهر نیز در زمینه والیبال زمینه ظهور و بروز استعدادهای‌شان فراهم گردد.

شهردار ارومیه گفت: همه می دانیم که والیبال ایران با درخشش اسطوره‌هایی همچون یدالله کارگرپیشه، سعید معروف، میلاد عبادی پور و بسیاری دیگر از والیبالیست‌های کم‌نظیر شهر ارومیه شناخته شده و در سطح آسیا و جهان مشهور شده است، اگر نتوانیم بستری را برای استفاده از پتانسیل و ظرفیت والیبالی این شهر فراهم کنیم در حق والیبال و مردم این شهر ظلم کرده ایم، بنابراین برنامه‌هایی را تدوین کرده‌ایم که از تمام استعدادها و پتانسیل های بومی خود به نحو احسن و به بهترین شکل ممکن بهره ببریم تا نام ارومیه بیش از این در عرصه های جهانی و بین المللی بدرخشد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا