Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 15100 ۱۴۰۰/۱۲/۰۳   ۱۷:۴۵:۴۳

استاندار آذربایجان غربی:
فعالیت تجاری آذربایجان غربی با کشورهای همسایه گسترش می‌یابد

 

استاندار آذربایجان غربی گفت: با روان‌سازی امور گمرکی در مرزهای استان، فعالیت تجاری و اقتصادی آذربایجان غربی با کشورهای همسایه گسترش می‌یابد.

به گزارش نای قلم، محمدصادق معتمدیان در بدو ورود به اقلیم کردستان عراق در گفتگو با رسانه ها اظهار کرد: نگاه دولت سیزدهم و به ویژه رئیس جمهور کشورمان توسعه همکاری‌ها با کشورهای همسایه است.

وی افزود: این سفر با هدف افزایش و توسعه همکاری‌های همه‌جانبه و به ویژه تجاری و اقتصادی آذربایجان غربی با اقلیم کردستان عراق و همچنین پیگیری روند اجرای تفاهم نامه های قبلی، معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های استان در حوزه های مختلف و معرفی زمینه های جذب گردشگر به آذربایجان غربی صورت می‌گیرد.

معتمدیان ادامه داد: در این سفر فعالان اقتصادی استان نیز حضور دارند و امیدواریم بتوانیم زمینه حضور بیشتر تجار و بازرگانان آذربایجان غربی در اقلیم کرستان عراق را بیشتر از گذشته فراهم کنیم.

گفتنی است، استاندار آذربایجان غربی در راس هیات اقتصادی با استقبال معاون استاندار اربیل وارد اقلیم کردستان عراق شد و با مقامات ارشد اقلیم کردستان و فعالان اقتصادی این اقلیم دیدار و گفتگو می‌کند.

در این سفر مدیرانی از حوزه حمل و نقل، گمرکات استان و تعدادی از فعالان بخش خصوصی استاندار آذربایجان غربی را همراهی می کنند.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا