اخبار
کد خبر : 1510 ۱۳۹۴/۱۰/۲۹   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

افتتاح ساختمان جديد التاسيس دارالقرآن انتظامي آذربایجان غربی

ساختمان جديد التاسيس دارالقرآن انتظامي استان و ساختمان حسينه انتظامي پيرانشهر با حضور رياست عقيدتي سياسي ناجا افتتاح شد.

رئيس عقيدتي سياسي ناجا در جمع کارکنان انتظامي آذربايجان غربي در مسجد "امام رضا " اروميه، نيروي انتظامي را يک نيروي اجتماعي و صيانتي عنوان کرد و افزود: پليس ارزنده در جامعه، پليس معتقد و متدين است.

حجت الاسلام و المسلمين بهرامي گفت: پليس، امروز با توكل بر خدا و پيروي از ولايت فقيه با اقتدار و هوشياري خود توانسته اعتماد و رضايت مردم را جلب کند.

وي با بيان اينکه اعتقاد و اطمينان از اين که همه اعمالمان در معرض خداوند باريتعالي است،مي توان بهترين خدمت به جامعه را عرضه داشت، افزود: پليس ارزنده در جامعه،پليس معتقد و متدين است.

اين مقام انتظامي با تأکيد بر اين‌ که قرآن بايد محور تمام کارها قرار گيرد اظهار داشت: انجام کارها با محوريت قرآن و اقامه نماز موجب برطرف شدن مشکلات کشور در حوزه‌هاي مختلف مي‌شود و وقتي قرآن در کارهاي ما متبلور باشد کارها رنگ خدايي پيدا مي کند.

 بهرامي افزود: اقدام نيروي انتظامي در خصوص حفظ و قرائت قرآن در بين کارکنان بي نظير است بطوريکه در سال گذشته 47 هزار نفر در آيين حفظ قرآن ثبت نام و امسال نيز جمعيت بيشتري از اين آيين استقبال کردند.

 وي در ادامه با اشاره به سخن حضرت امام (ره ) با اين عنوان که رابطه طرفيني بين قرآن و مردم وجود دارد افزود: فراگيري ، فهم و عمل به قرآن ، جامعه و زندگي را قرآني کرده و باعث مي شود قرآن هم جامعه را حفظ کند لذا اگر مردم قرآن را حفظ کنند قرآن هم مردم را حفظ خواهد کرد.

 بهرامي تصريح کرد: قرآن مي فرمايد هم خودتان و هم خانواده تان را صيانت کنيد پس هر فردي مسئول تمام کساني است که تحت امر وي  قرار دارد .

 رئيس عقيدتي سياسي ناجا در پايان با اشاره به حديثي از پيامبر اکرم ( ص ) که فرمودند " آيا به شما بشارت دهم که بدترين مردم چه کساني هستند؟"خاطر نشان کرد : بنا به قول شريف نبي مکرم اسلام بدترين مردم  کسي است  که از مردم بدش بيايد و مردم هم نسبت به او تنفر داشته باشند، امروزه مصداق اين حديث همان کشورهاي غاصب و دولت مردان آنان هستند و نقطه مقابل آن امام بزرگوارند که مردم عاشق او و او هم عاشق مردم بود ، همچنين مقام معظم رهبري ( مدظله العالي ) که با مردم صادقانه حرف مي زنند .

 بیش از 3.5 کیلوگرم تریاک در شاهین دژ کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: سه کیلو و 508 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان شاهین دژ کشف شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ کریم اکبری افزود: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با تشکیل شبکه ای در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در شاهین دژ فعالیت می کند، موضوع به سرعت در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقاتی مخفیگاه این شبکه را شناسایی و با کسب مجوز و دستور قضایی محل مورد نظر مورد بازرسی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: ماموران در بازرسی از این محل، در یک دستگاه خودروی پارک شده سه کیلو و 508 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

سرهنگ اکبری گفت: در این زمینه دو نفر متهم دستگیر و یک دستگاه خودروی پراید نیز توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی برای انجام مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

خودروی پراید با 38 میلیون ریال جریمه در ارومیه توقیف شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: خودروی پراید با 38 میلیون ریال جریمه پرداخت نشده در ارومیه توقیف شد.

سرهنگ علی سعیدی افزود: ماموران راهنمایی و رانندگی شهرستان ارومیه در حین گشت زنی یک دستگاه خودرو پراید را به علت ارتکاب تخلفات رانندگی توقیف کردند.

وی اضافه کرد: با انجام استعلام های لازم مشخص شد که این خودرو دارای 38 میلیون ریال جریمه پرداخت نشده دارد که با روشن شدن این قضیه خودرو برای پرداخت این جریمه ها و سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ سعیدی گفت: بر اساس قانون خودروها با بیش از 10 میلیون ریال جریمه پرداخت نشده توقیف می شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی افزود: رانندگانی که دارای جریمه هستند اقدام به تسویه آنها کنند تا مشکلی در خصوص تردد در سطح شهر و جاده ها نداشته باشند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا