اخبار
کد خبر : 15090 ۱۴۰۰/۱۲/۰۲   ۱۹:۳۸:۰۴

فرمانده انتظامی استان:
قاتلان رئیس سابق پلیس امنیت و اطلاعات آذربایجان غربی دستگیر شدند

 

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری قاتلان رئیس سابق پلیس امنیت و اطلاعات استان خبر داد.

به گزارش نای قلم، سردار مسعود خرم‌نیا در گفتگوی خبری اظهار کرد: در پی کشف جسد سرهنگ بازنشسته انتظامی «بابا علی نوبخت» در محل گردنه قوشچی، سریعاً اکیپی از عوامل پلیس آگاهی استان به محل عزیمت و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی، اقدامات فنی برای شناسایی قاتل یا قاتلان آغاز که در تحقیقات اولیه کارآگاهان جنایی مشخص شد، متهمان ۲ مرد و یک زن هستند که مقتول را به قتل رسانده و از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد: به جهت حساسیت موضوع دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با به کارگیری توان علمی و روش‌های نوین کشف جرم در نهایت محل مخفیگاه متهمان شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی، ۲ متهم در «ارومیه» و همدست دیگرشان در یکی از شهرهای مرزی استان دستگیر و به پلیس آگاهی استان دلالت شدند.

خرم نیا با اشاره به اینکه این موضوع هیچ ارتباطی با شغل سابق مقتول ندارد، خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به جرم ارتکابی به انگیزه اختلاف شخصی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

گفتنی است؛ از یکشنبه گذشته بعد از آخرین تماس با منزل، هیچ اطلاعی از او در دست نبود تا اینکه پیکر وی در خودروی سوزانده و رها شده در ته دره‌ای در گردنه قوشچی کشف شد.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا