اخبار
کد خبر : 15080 ۱۴۰۰/۱۲/۰۱   ۲۰:۴۷:۴۲

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
زانتیای سرقتی مدفون در میاندوآب پیدا شد

 

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: یک دستگاه خودرو سرقتی «زانتیا» که سارقان برای پیدا نشدن خودرو آن را زیر خاک مدفون کرده بودند، کشف شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ فخرالدین رستم پور در گفتگویی اظهار کرد: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم به سرقت یک دستگاه خودرو زانتیا از شهرستان های همجوار اقدام کرده و در مخفیگاهش نگهداری می کند، پرونده در دستور کار پلیس آگاهی میاندوآب قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش و هوشیاری ماموران پلیس آگاهی انتظامی این شهرستان، در نهایت متهم شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی در بازدید از مخفیگاهش این خودرو که در زیر خاک دفن شده بود کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب با اشاره به اینکه این خودرو از شهر تبریز به سرقت رفته است، اضافه کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

*کشف زمین خواری به ارزش بیش از 23 میلیارد ریال در مهاباد

فرمانده انتظامی مهاباد از کشف بیش از ۷ هزار متر زمین خواری به ارزش بیش از ۲۳ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ محمد توحیدی در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: در راستای پیشگیری و مقابله با زمین خواری و تصرف غیر قانونی اراضی ملی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی و انتظامی شهرستان و استان با هوشیاری  و انجام تحقیقات و بازدید‌های میدانی و بررسی اسناد مدارک و استعلامات لازم، نسبت به کشف هفت هزار و ۸۴۷ متر زمین خواری در حاشیه شهرستان مهاباد اقدام کردند.

وی با بیان اینکه طرح مقابله‌ با پدیده زمین خواری در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان قرار دارد، افزود: در این پرونده یک متهم دستگیر شد و برابر اعلام کارشناسان مربوطه، ارزش زمین رفع تصرف شده، ۲۳ میلیارد و ۵۴۱ میلیون ریال برآورد شده است.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا