Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 15068 ۱۴۰۰/۱۱/۲۹   ۱۹:۲۵:۳۲

امام جمعه ارومیه:
رسانه‌ها هوشیارانه برخورد کنند

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیه گفت: اهالی رسانه هوشیارانه در جامعه برخورد کنند.

به گزارش نای قلم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه اظهار کرد: افرادی که در فضای مجازی اهل رسانه هستند، باید هوشیار باشند و آبروی فردی را در این فضا از بین نبرند و حیثیت فرد را مورد هجمه قرار ندهند زیرا این گونه افراد دچار آتش جهنم می‌شوند.

وی افزود: پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب و عمل به آنها در بخش فرهنگ، خودروسازی و فیلم سازی در اولویت کاری مردم و مسوولان باشد.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: مسئولان فرهنگی بیش از پیش با تولید فیلم و سریال در راستای تقویت معنویت در جامعه تلاش کنند و عرصه را برای دشمنان که از بستر فرهنگی برای اغفال مردم سوءاستفاده می کنند، تنگ کنند.

جهاد تبیین در جامعه باید رواج داشته باشد و متخصصان وارد میدان شوند و کار جهادی و فعال در جامعه رواج یاید تا معنویت و مبانی انقلاب در جامعه تقویت شود.

وی تاکید کرد: دشمنان با ساخت فیلم‌های مختلف قصد ایجاد هجمه دارند و باید در این راستا فیلم سازان به صورت انقلابی وارد میدان شوند و مدیران نیز باید در این راستا هوشمندانه عمل کنند زیرا برخی اعمال و حرکات به هیچ وجه قابل قبول نیست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی بیان کرد: استمرار و مداومت اعمال انسان را به نتیجه می‌رساند و اگر این استمرار نباشد اعمال ناقص می‌ماند و این روش توصیه شده اهل بیت و ائمه اطهار است.

قریشی اظهار کرد: برخی افراد با اظهارنظرهای مخالف احکام دین در جشنواره فیلم فجر باید با پاسخ قاطع مسوولان فرهنگی روبرو شوند زیرا این اعمال قابل قبول نیست.

وی با اشاره به اینکه ماه رجب ماه تقویت معنویت در بین آحاد مختلف جامعه است، ادامه داد: باید معنویت در جامعه تقویت شود و جوانان نیز در این راستا بیشتر هوشیار باشند و به درستی در این رابطه عمل کنند.

امام جمعه ارومیه بااشاره به سالروز وفات حضرت زینب اظهار کرد: حضرت زینب طلایه دار قیام کربلا، اسوه مقاومت، صبر و ایثار است که باید زندگی این بزرگوار را الگو قرار دهیم.

وی با بیان اینکه قصد شیطان وسوسه انسان و دور کردن از مسیر الهی است که برای این کار نیز توانایی خاصی دارد، گفت: تنها راه سعادت انسان، عبادت و پیروی از احکام و دستورات الهی است.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا