Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 15054 ۱۴۰۰/۱۱/۲۸   ۱۸:۳۰:۲۳

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری:
آموزش غیرحضوری در شهرهای قرمز و نارنجی آذربایجان‌غربی ادامه می‌یابد

 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی با اشاره به لزوم رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برای گذر از خیز ششم کرونا گفت: با توجه به وضعیت نامطلوب شیوع بیماری کووید ۱۹، همچنان آموزش غیرحضوری در شهرهای قرمز و نارنجی استان باید در دستور کار باشد.

به گزارش نای قلم، رضا ابراهیمی امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی افزود: البته آموزش در روستاها و مناطق عشایری، هنرستان ها و نیز شهرهای با وضعیت زرد کرونایی، همچنان حضوری خواهد بود.

وی اضافه کرد: در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی آذربایجان غربی، آموزش عالی و دانشگاهی به ویژه در مقاطع تکمیلی به صورت تلفیقی برگزار می شود.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی با تاکید بر کنترل دقیق‌تر ترددهای مرزی بیان کرد: وجود کارت واکسیناسیون و تست منفی پی سی آر مسافران باید همچنان در دستور کار مسوولان مربوطه باشد.

ابراهیمی بر ضرورت توجه به رعایت پروتکل ها توسط اصناف به اهتمام سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی و همکاری اتحادیه ها تاکید کرد و ادامه داد: باید در برگزاری نمایشگاه ها، وضعیت خدمت رسانی تالارها و رستوران ها نیز سقف ۲۰ درصد ظرفیت مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت شیوع بیماری کووید ۱۹ در آذربایجان غربی سیر صعودی دارد، گفت: بیشترین تاکید برای مقابله با شیوع بیشتر کرونا، بر پیشگیری است و مردم باید بیش از پیش در رعایت پروتکل ها اهتمام داشته باشند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/  


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا