اخبار
کد خبر : 1505 ۱۳۹۴/۱۰/۲۹   

انهدام 74 شبکه قاچاق مواد مخدر در آذربایجان غربی

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: امسال 74 شبکه قاچاق مواد مخدر در آذربایجان غربی شناسایی و متلاشی شده است.

به گزارش نای قلم، سردار ناصر اصلانی امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: در نه ماه امسال مقدار 10 هزار و 164 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف شده است.

وی افزود: این میزان کشفیات مواد مخدر در سال جاری نسبت به مشابه سال گذشته 24 درصد افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اضافه کرد: همچنین در این مدت تعداد سه هزار و 398 نفر قاچاقچی نیز دستگیر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 14 درصد افزایش دستگیری اتفاق افتاده است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از ساماندهی خوابگاه های دانشجویی و تشکیل سازمان های مردم نهاد تخصصی در زمینه پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر در استان ارائه کرد.

هوشنگ عطاپور افزود: تعداد 81 خوابگاه در سطح استان فعالیت می کردند که از این تعداد 66 مورد دارای مجوز و 24 مورد غیر مجاز بودند که با هماهنگی با فرمانداری ها و دانشگاه های استان نسبت به تعطیلی خوابگاه های غیرمجاز اقدام شده است.

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر نیازمند توسعه سازمان های مردم نهاد تخصصی در این زمینه هستند.

گفتنی است در این جلسه، استاندار آذربایجان غربی با اهدای لوحی از خدمات و زحمات چند تن از مدیران و مسئولان فرهنگی و اجتماعی استان در زمینه مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد در استان تقدیر کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا