Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 15039 ۱۴۰۰/۱۱/۲۵   ۲۲:۰۱:۵۴

دبیر قرارگاه دانشگاهی کنترل و مدیریت کووید- ۱۹:
زنگ خطر کرونا برای کودکان به صدا درآمده است

 

 دبیر قرارگاه دانشگاهی کنترل و مدیریت کووید- ۱۹ گفت: با توجه به افزایش قابل توجه کودکان بستری شده از اول بهمن ماه به علت کرونا، زنگ خطر برای کودکان به صدا درآمده است.

 به گزارش نای قلم، دکتر سیدجلیل موسوی امروز در جلسه وبیناری ستاد قرارگاه دانشگاهی کنترل و مدیریت بیماری کووید-۱۹ اظهار کرد: در موج‌های قبلی کرونا کودکان معمولا کمتر به کرونا مبتلا می‌شدند.

وی افزود: از اول بهمن ماه تا 24 بهمن ماه یک هزار و 475 مورد بستری در استان وجود داشت که 187 نفر یا 12.6 درصد در گروه سنی زیر 14 سال بودند و 581 نفر یا 39.4 درصد در گروه سنی 14 تا 54 سال بودند و 707 نفر یا 47.9 درصد بالای 55 سال بودند.

موسوی افزود: همراه کردن مردم وظیفه ماست و باعث اقدامات مثبت در کنترل بیماری می‌شود .

دبیر قرارگاه دانشگاهی کنترل و مدیریت کووید- ۱۹ حضور به موقع همکاران پزشک در درمانگاه‌ها را برای کاهش حجم بیماران خواستار شد و اضافه کرد: برنامه آموزشی مصوب برای پزشکان تدوین شود.

متخصص عفونی و استاد مدیریت جامع کیفیت که به صورت وبیناری میهمان ویژه این وبینار بود، گفت: برای مدیریت کووید-19 باید الگو داشته باشیم تا به موقع و با هزینه کم بهترین اقدامات را انجام دهیم.

دکتر ابوالفتح لامعی افزود: با داشتن مدل مدیریتی توان برنامه‌ریزی در سیستم بالا رفته و امکان پیش‌بینی سیر بیماری وجود دارد.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا