اخبار
کد خبر : 15028 ۱۴۰۰/۱۱/۲۴   ۱۹:۱۵:۴۸

براساس بخشنامه‌های وزارت کشور؛
از فعالیت رانندگان واکسن نزده جلوگیری می‌شود

 

رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: براساس بخشنامه‌های واصله از وزارت کشور، ارایه خدمات، صدور و تمدید مجوز فعالیت رانندگان حمل ونقل مسافر درون شهری منوط به ارائه کارت واکسیناسیون کرونا است.

به گزارش نای قلم، ناصر سعیدآبادی در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری از گسترش سویه امیکرون ویروس کرونا توسط رانندگان ناوگان حمل ونقل عمومی شهری الزامی است.

وی افزود: درصورت عدم رعایت موارد بهداشتی و پروتکل‌های اعلامی ستاد کرونا توسط رانندگان، قانون‌های لازم اعمال و از فعالیت رانندگان جلوگیری می‌شود.

سعیدآبادی عنوان کرد: رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه از رانندگان که واکسن نزده‌اند درخواست کرد که نسبت به انجام واکسیناسیون اقدام کنند و درغیر اینصورت از فعالیت آنها در شهر جلوگیری می‌شود.

وی همچنین از تمام رانندگان و فعالان حمل ونقل بار ومسافر درون شهری و فعالان پایانه‌های مسافربری درخواست کرد که از ماسک استفاده و پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های ظرفیت اعلامی را رعایت کنند.

به گفته سعیدآبادی با توجه به اینکه ویروس سویه اُمیکرون قدرت انتشار و سرایت بسیار بالایی دارد و از طرفی شهر ارومیه در حالت نارنجی قرار گرفته لذا ضروریست مسافران درون شهری نیز هنگام استفاده از وسائط نقلیه عمومی و در ایستگاه های شهری از ماسک استفاده و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه عدم رعایت موارد بهداشتی توسط فعالان حمل ونقل شهری مراتب را از طریق سامانه 137 شهرداری ارومیه و یا شماره پیامک 3000149149 به سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گزارش کنند تا در اسرع وقت رسیدگی‌های لازم انجام شود.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا