اخبار
کد خبر : 15026 ۱۴۰۰/۱۱/۲۴   ۱۸:۵۹:۱۹

استاندار آذربایجان غربی:
ضرورت روان‌سازی فرآیندهای سرمایه‌گذاری در آذربایجان غربی

 

یازدهمین یکشنبه های تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها با موضوع بررسی موانع و مشکلات سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار با حضور 2 سرمایه‌گذار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مجوزدهنده به ریاست محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و رییس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری برگزار شد.

 به گزارش نای قلم، استاندار آذربایجان غربی در این نشست گفت: یکی از مهمترین نتایج جذب سرمایه‌ی داخلی و خارجی ایجاد فرصت‌های جدید اشتغال در استان است که باید همه ما به وظایف خود در این خصوص عمل کنیم.

محمدصادق معتمدیان افزود: حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در استان زمینه را برای ایجاد جهش‌های اقتصادی در استان فراهم خواهد کرد و در این زمینه ضروری است بسته‌ها و مشوق‌های سرمایه‌گذاری تهیه و در اختیار سرمایه‌گذاران قرار گیرد.

وی با تاکید بر ضرورت روان‌سازی فرآیندهای سرمایه‌گذاری در استان تصریح کرد: موضوع روان‌سازی فرایند سرمایه‌گذاری با حذف فرایندهای اضافی و رفع موانع موجود در اجرای پنجره واحد سرمایه‌گذاری در دستگاه‌های مربوطه باید به صورت ویژه پیگیری شود.

 در این جلسه که درخواست سرمایه‌گذاری برای ایجاد یک واحد فرآوری مس با سرمایه 20 میلیون دلار مورد بررسی قرار گرفت، استاندار خواستار حمایت از سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی این واحد تولیدی سیم و کابل‌های مسی در استان شد.

همچنین بحث تامین منابع مالی برای تکمیل فاز دوم بیمارستان خصوصی میلاد ارومیه نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

داود غفارپور نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری از آمادگی این مرکز برای صدور مجوز جذب سرمایه‌گذاری خارجی در بحث ایجاد واحد فرآوری مس خبر داد.

در همین جلسه سایر مدیران و مسئولان دستگاه‌های مربوطه نیز در بحث تسهیل و تسریع صدور مجوزهای لازم قول مساعدت‌های لازم را دادند.

همچنین بحث تامین منابع مالی برای تکمیل فاز دوم بیمارستان خصوصی میلاد ارومیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا