اخبار
کد خبر : 15008 ۱۴۰۰/۱۱/۲۲   ۱۹:۱۰:۱۷

امام جمعه ارومیه:
ایران در اوج بالندگی قرار دارد

 

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی گفت: امروز به برکت انقلاب و تلاش‌های امام امت و درایت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، ایران در اوج اقتدار و بالندگی خود قرار دارد.

به گزارش نای قلم، سیدمهدی قریشی حجت‌الاسلام در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته ارومیه، اظهار کرد: با آمدن امام خمینی(ره) به ایران دست یغماگران و سلطه‌جویان از کشور قطع شد و ایران به استقلال رسید.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: امروز به برکت انقلاب و تلاش‌های امام امت و درایت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، ایران در اوج اقتدار و بالندگی خود قرار دارد.

وی بیان کرد: با وجود تحریم‌های ظالمانه، فتنه‌های مختلف، نفوذ افراد ناکارآمد در بخش‌های مختلف و تقویت داعش در طول ۴۳ سال گذشته، به یاری خداوند، ایران اسلامی هر روز قدرتمند و عزتمندتر از گذشته شده است.

قریشی گفت: هرچند در حال حاضر ملت دارای مشکلات اقتصادی و معیشتی هستند اما دلیل عمده این مشکلات تحریم‌ها است که با امید الهی این مشکلات نیز رفع خواهد شد.

وی عزت و اقتدار اسلام در کشور و جهان را بزرگترین دستاورد نظام مقدس انقلاب اسلامی دانست و گفت: در حال حاضر در عرصه‌های مختلف دستاوردهای بزرگی را به دست آورده‌ایم، این دستاوردها ثمره تلاش‌ها و مجاهدت‌های ملت بزرگ ایران است.

قریشی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی همیشه در تلاش بود که پرچم آزادی و عدالت خواهی را در کل جهان برافراشته نگه دارد، تاکید کرد: از افتخارات بزرگ ایران اسلامی تربیت افرادی نظیر حاج قاسم سلیمانی است که موجب عزت ایران در داخل و خارج کشور و رعب و وحشت دشمنان اسلام شد..

وی تصریح کرد: یکی از مسائلی که ائمه معصومین(ع) بر آن تأکید بسیار دارند توجه به والدین چه در زمان حیات و چه در دوران پس از مرگ است که باید با خیرات و حسنات به فکر آن‌ها باشیم.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا