اخبار
کد خبر : 15004 ۱۴۰۰/۱۱/۲۱   ۲۱:۵۶:۲۸

برای مواجهه با موج ششم کرونا؛
بخشی از نیازهای مراکز درمانی آذربایجان غربی تامین شد

 

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: بخشی از نیازهای مراکز درمانی آذربایجان غربی برای مواجهه با موج ششم کرونا تامین شد.

به گزارش نای قلم، ناصر مسعودی در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: در راستای کسب آمادگی در مراکز درمانی استان برای مواجهه با پیک ششم بازدیدهایی از مراکز آموزشی درمانی شهید مطهری و آیت الله طالقانی به عمل آمد.

وی افزود: بعد از نظارت و بررسی وضعیت موجود 10 دستگاه ونتیلاتور قابل استفاده برای افراد بزرگسال و اطفال، چهار پمپ انفوزیون سرم و چهار پمپ انفوزیون سرنگ به مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری تحویل داده شد و کمبودهای این مرکز آموزشی درمانی برای حمایت درمانی اطفال برطرف شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اضافه کرد: در راستای رفع کمبودها به مرکز آموزشی درمانی آیت الله طالقانی یک دستگاه ونتیلاتور پرتابل تحویل داده شد و یک دستگاه سونواکو به زودی تحویل داده می‌شود.

مسعودی با تاکید بر اقدامات فوری برای رفع نواقصات و کمبودهای مرکز آموزشی درمانی آیت الله طالقانی تا حد ممکن، یادآور شد: شش دستگاه دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی نیز در این راستا به این مرکز درمانی تحویل داده شد.

وی ادامه داد: یک دستگاه سونو اکو برای اورژانس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) در راستای رفع کمبودهای این مرکز تحویل داده شد و سعی می کنیم کمبودها و کاستی‌های همه مراکز درمانی را رفع کنیم.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا