Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 14996 ۱۴۰۰/۱۱/۲۰   ۰۰:۰۸:۴۸

همزمان با دهه فجر؛
 از سامانه شهر صد شهرداری ارومیه رونمایی می شود

 

به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت دهه فجر، سامانه های شهر صد و ماده صد شهرداری ارومیه رونمایی می شوند.

به گزارش نای قلم، در این مراسم رونمایی که با حضور رییس و اعضا شورای اسلامی شهر، شهردار و جمعی از مدیران شهری پنج شنبه 21 بهمن ماه ساعت 10 صبح برگزار می شود، پروژه بهره برداری از سامانه ای تحت عنوان ماده صد به منظور ایجاد آرشیو الکترونیک و اسکن پرونده های بایگانی ماده صد در راستای تولید محتوای دیجیتال و حذف کاغذ در فرایند جاری اداره کمیسیون ماده صد و آرا صادره این حوزه به طور کامل آغاز خواهد شد.

شایان ذکر است با اجرایی شدن سامانه ماده صد شهرداری ارومیه، دسترسی آسان به تمامی پرونده ها در سریعترین زمان ممکن امکانپذیر می شود.

همچنین دیجیتالی شدن اسناد و پرونده ها نقش بسیار مهمی در حفاظت اسناد داشته و موجب ماندگاری قطعی آنها برای سالها و دهه های آینده خواهد شد.

طی مراسم فردا علاوه بر سامانه ای برای آرشیو دیجیتال، سامانه شهر صد نیز مورد رونمایی قرار می گیرد.

از مهمترین مزایای این سامانه می توان به تسریع و بهبود روند ارجاع پرونده های ماده صد به کارشناسان دادگستری، تسهیل و شفافیت فرآیندهای مربوط به پرونده های ماده صد، دسترسی سریع و آسان کارشناسان دادگستری به کارتابل شخصی خود، ثبت آنلاین نتیجه بازرسی کارشناسان، حذف مراجعات حضوری کارشناسان به کمیسیون ماده صد، ارائه کارتابل مدیریتی تحت وب و گزارشات متنوع را می توان مورد اشاره قرار داد.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/ 


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا