اخبار
کد خبر : 1499 ۱۳۹۴/۱۰/۲۸   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

خودروی پژو با 33 میلیون ریال جریمه در ارومیه توقیف شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: خودروی پژو با جریمه پرداخت نشده 33 میلیون ریالی در ارومیه توقیف شد.

سرهنگ علی سعیدی افزود: ماموران راهنمایی و رانندگی شهرستان ارومیه در حین گشت زنی، یک دستگاه خودروی پژو پارس را به علت ارتکاب تخلفات رانندگی متوقف کردند.

وی اضافه کرد: در استعلام های انجام شده مشخص شد که این خودرو 33 میلیون ریال جریمه پرداخت نشده دارد که با مشخص شدن این موضوع، خودرو برای پرداخت جریمه ها به پارکینگ منتقل شد.

طبق قانون خودرو هایی که بیش از 10 میلیون ریال جریمه پرداخت نشده داشته باشند، توقیف و روانه پارکینگ می شوند تا زمانی که جریمه ها را پرداخت کنند.

سارق سریالی در ارومیه دستگیر شد

فرمانده انتظامی ارومیه گفت: سارق سریالی مغازه ها در ارومیه دستگیر شد.

سرهنگ حسین صمدپور افزود: در پی چندین فقره سرقت از مغازه های ارومیه موضوع به سرعت در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد:ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند سارق را شناسایی کنند.

وی اظهار کرد: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه متهم، محل را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند و شب گذشته در حین سرقت از داخل یک مغازه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ صمدپور گفت: متهم در بازجویی های پلیسی به 14 فقره سرقت از مغازه های این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه افزود: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم مقداری از اموال سرقتی کشف و ضبط کردند.

وی اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای انجام مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

توقیف 4 هزار راس احشام قاچاق در مرزهای آذربایجان‌غربی

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان‌غربی گفت: ۹ ماهه امسال ۴۰۰۰ راس احشام قاچاق در مرزهای استان آذربایجان‌غربی توقیف شد.

سردار محمد عباسی با اشاره به آمار 9 ماهه کشفیات مرزبانی استان آذربایجان‌غربی اظهار داشت: امسال 292 هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای سراسر استان کشف شد که نسبت به مشابه سال گذشته کاهش 72 درصدی را نشان می‌دهد.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان‌غربی از کاهش 33 درصدی قاچاق اجناس دخانی در مرزها خبر داد و گفت: امسال 214 هزار نخ اجناس دخانی مثل سیگار در استان کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به افزایش 62 درصدی قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی در مرزهای آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در 9 ماهه امسال 36 هزار و 800 قلم از انواع وسایل آرایشی نیز در مرزها کشف شد.

عباسی با بیان سایر کشفیات مرزبانی استان افزود: امسال چهار هزار و 320 راس احشام و 51 هزار ثوب از انواع البسه و روسری قاچاق با همت مرزبانان پرتلاش استان از قاچاقچیان کشف شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا