Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 14989 ۱۴۰۰/۱۱/۲۰   ۱۶:۱۰:۳۶

مدیرکل راه آهن منطقه آذربایجان:
قطار تهران ـ ارومیه از ریل خارج شد

 

مدیرکل راه آهن منطقه آذربایجان از خروج قطار تهران ـ ارومیه در صبح امروز خبر داد. این دومین حادثه در بهمن ماه امسال است که قطار این مسیر را با مشکل رو به رو ساخته است.

به گزارش نای قلم، محمدرضا قربانی در تشریح این حادثه اظهار کرد: امروز، قطار تهران ـ ارومیه در مسیر رشکان به ارومیه از ریل خارج شد.

او علت این حادثه را ریزش کوه در مسیر رشکان به ارومیه دانست و گفت: خوشبختانه تمام مسافران در صحت و سلامتی کامل هستند.

مدیرکل راه آهن منطقه آذربایجان‌، گفت: مسافران این قطار به وسیله ٢ دستگاه اتوبوس به ارومیه انتقال داده شدند.

اوایل بهمن ماه نیز آتش سوزی دیزل مسافری قطار ارومیه به تهران در حوالی ایستگاه مراغه  رخ داد و  خوشبختانه در این آتش سوزی به مسافران و خدمه قطار آسیبی وارد نشد.

گفتنی است؛ خط راه آهن ارومیه – مراغه بعد از دو دهه وقفه با هدف اتصال مرکز آذربایجان غربی به شبکه سراسری راه آهن کشور سال ۹۷ افتتاح شد ولی تاکنون این زیرساخت نقشی در توسعه استان نداشته و آذربایجان غربی هنوز اداره کل راه آهن مستقل ندارد!

پاییز امسال استاندار آذربایجان غربی با اشاره به ظرفیت های باری و مسافری راه آهن استان در دیدار با وزیر راه و شهرسازی، خواستار ایجاد اداره کل راه آهن آذربایجان غربی و استقلال این اداره کل از آذربایجان شرقی شد.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا