Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 14979 ۱۴۰۰/۱۱/۱۹   ۱۹:۳۸:۵۵

استاندار آذربایجان غربی متذکر شد؛
خام‌فروشی یکی از آسیب‌های جدی در آذربایجان غربی

 

استاندار آذربایجان غربی گفت: خام فروشی در حوزه‌های کشاورزی و معدن یکی از آسیب‌های جدی استان است.

به گزارش نای قلم، محمدصادق معتمدیان امروز در آیین افتتاح طرح‌های گازرسانی در آذربایجان‌غربی در بخش صومای برادوست شهرستان ارومیه اظهار کرد: سعی داریم با جذب سرمایه‌گذار و استفاده بیشتر از ظرفیت‌های آذربایجان غربی در راستای ارزش افزوده بیشتر، این مشکل را رفع و سرانه درآمد مردم استان را افزایش دهیم.

وی بر ضرورت استفاده از ظرفیت کشورهای همسایه و فعال‌سازی دیپلماسی منطقه‌ای برای رسیدن به اهداف اقتصادی استان، تاکید کرد.

 استاندار آذربایجان‌غربی در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز خرسندی از روند شتاب گازرسانی در استان گفت: ضریب برخورداری از گاز طبیعی در استان به 76 درصد رسیده که این رقم نیز روند افزایشی دارد.

معتمدیان اضافه کرد: گازرسانی در سال‌های اخیر با سرعت خوبی انجام گرفته که این روند با توجه ویژه دولت سیزدهم تداوم خواهد یافت.

وی اضافه کرد: دولت سیزدهم توجه ویژه ای به خدمت رسانی برای توسعه مناطق محروم دارد که با توجه به این امر، در آینده گام های بلندی برای خدمت رسانی گسترده در استان خواهیم برداشت.

معتمدیان با اشاره به اینکه در کنار توجه به توسعه عمرانی، بهبود شاخص های اقتصادی نیز در دستور کار جدی دولت و مدیریت استان است، بیان کرد: از بین بردن شکاف اقتصادی از اولویت های دولت است که البته برای رسیدن به این هدف، نیازمند تعامل و همکاری حداکثری هستیم.

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم در سال‌های اخیر تاکید کرد: امروز مباحث اقتصادی و معیشتی دغدغه مسئولان از جمله شخص رئیس جمهور است و دولت تمام تلاش خود را برای رفع این مشکلات به کار بسته است.

معتمدیان به موضوع راه اندازی صندوق عدالت و پیشرفت در استان ها از جمله آذربایجان غربی و هدف گذاری رشد اقتصادی هشت درصدی کشور در سال آینده اشاره کرده و ادامه داد: این امر نیز در راستای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم توسط دولت برنامه ریزی شده است.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا