Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 14977 ۱۴۰۰/۱۱/۱۹   ۱۹:۳۶:۰۱

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
۲۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در ارومیه کشف شد

 

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف ۲۴ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال در ارومیه خبر داد.

به گزارش نای قلم، سردار مسعود خرم‌نیا در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه فردی در حومه شهرستان ارومیه اقدام به ایجاد مزرعه استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز کرده موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ارومیه قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی فنی و تخصصی و هماهنگی با مراجع قضائی، در بازرسی از محل مورد نظر ۲۴ دستگاه ماینراستخراج ارز دیجیتال غیرمجاز به صورت فعال و متصل به شبکه برق شهری کشف شد.

خرم‌نیا گفت: برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش این محموله بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است و در این خصوص یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

*سارقان حرفه‌ای اماکن خصوصی در نقده به دام افتادند

فرمانده انتظامی شهرستان نقده از دستگیری سارقان حرفه‌ای اماکن خصوصی با پنج فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ کیومرث پاکدل در گفتگوی اختصاصی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی، منزل و محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان، مراتب سریعا در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان نقده قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با انجام تحقیقات و بررسی‌های لازم، 9 سارق حرفه ای به هویت معلوم شناسایی شدند، افزود: متهمان با هوشیاری ماموران در حین سرقت دستگیر و به مقر پلیس دلالت شدند.

فرمانده انتظامی نقده تصریح کرد: متهمان در تحقیقات فنی پلیس با مشاهده دلایل و مدارک به پنج فقره سرقت از اماکن خصوصی، منزل و محتویات خودرو معترف شدند.

پاکدل در پایان با اشاره به اینکه در این راستا 9 متهم دستگیر شدند، به شهروندان توصیه کرد؛ مردم هر گونه موارد مشکوک را به سامانه 110 اطلاع دهند و مراقب اموال خود بوده و اماکن خود را به سیستم مها تجهیز کنند.

*کشف محموله قاچاق درمیاندوآب

فرمانده انتظامی میاندوآب از توقيف یک دستگاه کامیون و کشف محموله قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 600 میلیون ریال، خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ فخرالدین رستم‌پور در گفتگوی اختصاصی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان میاندوآب با اشراف اطلاعاتی، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون به ظن حمل کالای قاچاق مشكوك و آن را متوقف کردند.

وي با اشاره به اینکه در بازرسي از کامیون متوقف شده، با هوشیاری ماموران 10 هزار عدد انواع دارو، 26 هزار و 400 عدد لوازم  بهداشتی و 594 عدد ظروف آشپزخانه (بشقاب میوه‌خوری کریستال) به صورت قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان امر ارزش کالاهای مکشوفه 2 میلیارد و 600 میلیون ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی میاندوآب در ادامه بیان داشت: در این رابطه یک دستگاه کامیون توقیف و یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا