Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 14976 ۱۴۰۰/۱۱/۱۹   ۱۹:۳۴:۵۷

در آذربایجان غربی؛
وجود 399 مدرسه کانکسی در استان/ شاخص نهضت مدرسه‌سازی پایین‌تر از شاخص کشوری است

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: شاخص نهضت مدرسه‌سازی در کشور 5.18 متربع به ازای هر دانش‌آموز است که در آذربایجان غربی این شاخص پایین‌تر از شاخص کشور است.

به گزارش نای قلم، یاسر رهبردین، در مراسم کلنگزنی مدرسه شش کلاسه اظهار کرد:  برای رسیدن به شاخص کشوری با روحیه مطالبه‌گری برای اخذ اعتبارات از وزارتخانه‌های متولی وارد میدان عمل شده‌ایم.

وی با اشاره به وجود 399 مدرسه کانکسی در استان افزود: تمام تلاش خود را برای جذب اعتبار و کمک خیران خواهیم کرد تا مدرسه‌های جدیدی جایگزین 399 مدرسه کانکسی در استان شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی ادامه داد: در همین راستا اولویت اول جمع‌آوری 120 مدرسه کانکسی با بیش از 20 دانش‌آموز است که با تامین اعتبارات لازم و همکاری خیران و اداره نوسازی مدارس استان در کمترین زمان ممکن محقق می‌شود.

رهبردین اضافه کرد: امروز شاهد افتتاح 303 کلاس درس برای بهره‌مندی 10 هزار و 600 دانش‌آموز هستیم، 511 کلاس درس نیز در مراحل پایانی ساخت هستند و امیدواریم تا آغاز سال تحصیلی جدید به بهره‌برداری برسند.

همچنین به مناسبت گرامیداشت دهه فجر مدرسه شش کلاسه روستای گوگ تپه شهرستان میاندوآب با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، کلنگ‌زنی شد.

این مدرسه در دو طبقه با زیربنای 845 متر مربع دارای شش کلاس درس، آزمایشگاه، نمازخانه و دفترهای مدیر و دبیران است که با مشارکت خیر نیک‌اندیش "حاج کاظم سیدی"  ساخته می‌شود.

گفت: دولت تلاش عزم راسخی برای تقویت نهضت مدرسه‌سازی دارد و تاکید استاندار نیز بر نوسازی مدارس و جمع‌آوری مدارس کانکسی در استان است.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا