Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 14965 ۱۴۰۰/۱۱/۱۸   ۲۱:۲۸:۲۲

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی :
تحول‌آفرینی تنها با تحول در آموزش و پرورش محقق می‌شود

 

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت، تحول‌آفرینی در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تنها با تحول در آموزش و پرورش محقق می‌شود.

به گزارش نای قلم، جواد جنگی امروز در جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی استان اظهار کرد: انسداد مبادی بی‌سوادی و جذب تارکان تحصیل از اولویت‌های آموزش و پرورش استان در حوزه سوادآموزی است.

وی با اشاره به اینکه حیات طیبه هدف غایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است؛ ادامه داد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش منبعث از کلام الله مجید، بیانات ائمه اطهار و مطالبات رهبری از آموزش و پرورش تدوین شده است.

جنگی اضافه کرد: تربیت انسان‌های مؤمن، مدیر و مدبر و پایبند به ارزش‌های ملی و اسلامی رویکرد آموزش و پرورش در ایران اسلامی است.

وی بیان کرد: بر اساس سند چشم‌انداز ۱۴۰۴کشور، دانش‌آموزان امروز باید ایران اسلامی را در زمینه‌های مختلف به رتبه شاخص منطقه برسانند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اضافه کرد: رویکرد نظام تعلیم و تربیت مبتنی بر گزاره‌ای ارزشی و تبیین اهداف انقلاب و راه و رسم شهداست.

وی گفت: یکی از رسالت‌های مهم امروز آموزش و پرورش، تقویت هویت ملی و آشنایی با فرهنگ غنی ایران اسلامی در بین دانش آموزان است.

این مقام مسئول ادامه داد: انسداد مبادی بیسوادی و جذب تارکان تحصیل از اولویت‌های آموزش و پرورش استان در حوزه سوادآموزی است.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا