Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 14957 ۱۴۰۰/۱۱/۱۷   ۲۲:۱۱:۴۹

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
دستگیری سارقان احشام در خوی

 

موسوی فرمانده انتظامی خوی گفت: سارقان احشام درخوی با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی دستگیر شدند .

به گزارش نای قلم، سرهنگ سیدجلیل موسوی در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: در پی کسب اخبار مبنی بر سرقت ۴۰ راس گوسفند متعلق به یکی از شهروندان در یکی از روستاهای  شهرستان اکیپی از پلیس آگاهی بلافاصله در محل حاضر و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیس،  در نهایت سارقان شناسایی و با  هماهنگی های مراجع قضایی در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و خودروی مورد استفاده آن ها نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی خوی اضافه کرد: در بازجویی های تخصصی، ۳ متهم در این رابطه دستگیر و احشام به سرقت رفته نیز کشف و تحویل مالباخته شد.

موسوی در پایان با بیان اینکه پلیس با قدرت در مقابل مجرمان و هنجارشکنان ایستاده و هرگز اجازه نمی دهد تا امنیت و آرامش در جامعه مختل شود، از دامداران و صاحبان احشام خواست تا با تقويت حفاظت فيزيکي مکان هاي نگهداري دام خود و افزایش ضریب امنیت این اماکن، فرصت ارتکاب جرم برای سارقان را از آنان بگیرند.

*محموله دام قاچاق در سردشت کشف شد

فرمانده انتظامی سردشت گفت: با هوشیاری ماموران انتظامی این شهرستان از قاچاق و انتقال ۷۱ راس دام در منطقه مرزی جلوگیری شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ موسی بهاری در گفتگوی اختصاصی افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید گرزی انتظامی شهرستان سردشت در راستای مبارزه همه جانبه با پدیده قاچاق به ویژه قاچاق احشام، حین کنترل و پایش خودروهای عبوری، ۲ خودرو وانت تویوتا را به ظن حمل احشام قاچاق توقیف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی ماموران از خودروهای توقیف شده، ۷۱ راس احشام شامل بز و گوسفند به صورت قاچاق و فاقد هر گونه مجوز قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی سردشت اظهار داشت: در این زمینه ۲ دستگاه خودرو باری توقیف و ۲ نفر متهم در ایستگاه بازرسی "شهید گرزی" دستگیر شدند.

بهاری ارزش ریالی محموله کشف شده را حدود یک میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: قاچاق دام با توجه به ممنوعیت عرضه دام زنده از آذربایجان‌غربی از خطوط قرمز ستاد مبارزه با قاچاق کالا در این شهرستان محسوب می‌شود و نهادهای مسوول در این زمینه سخت‌گیری و با متخلفان به شدت برخورد می‌کنند.

وی اظهار داشت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در جابجایی دام‌ها برای قاچاق آن به خارج از کشور را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

* ۷ تُن زغال صنعتی قاچاق در پیرانشهر کشف شد

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: هفت تُن زغال صنعتی قاچاق از یک دستگاه تریلی در شهرستان پیرانشهر کشف و توقیف شد.

به گزارش نای قلم، سردار مسعود خرم نیا در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی، ماموران پلیس امنیت عمومی استان در مسیر پیرانشهر- تمرچین حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این تریلی توقیف شده، هفت تُن زغال صنعتی به صورت قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: طبق اعلام کارشناسان ارزش محموله کشف شده هشت میلیارد ریال برآورد شده است.

خرم نیا افزود: یک متهم در این رابطه دستگیر  و یک دستگاه تریلی توقیف شد.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا