اخبار
کد خبر : 14953 ۱۴۰۰/۱۱/۱۷   ۱۹:۱۳:۳۳

معاون فرماندار:
کرونا برگزاری کنسرت‌ها را در ارومیه لغو کرد

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ارومیه گفت: با توجه به وضعیت شکننده و نارنجی بودن سطح شیوع ویروس کرونا، برگزاری هر گونه کنسرت و تجمع بیش از ۲۰ درصد ظرفیت در تالارها ممنوع است.

به گزارش نای قلم، جعفر ظرف فروش در گفتگویی، اظهار کرد: امروز همچنین قرار بود تا در ارومیه چندین کنسرت برگزار شود که با ورود فرمانداری به این موضوع به جهت رعایت سلامت عموم مردم این کنسرت ها لغو مجوز شد.

وی افزود: با توجه به تصمیم ستاد کرونا و فرمانداری ارومیه در وضعیت کنونی تا زمان اعلام شده و با توجه به شروع پیک ششم و در راستای پیشگیری از گسترش بیماری و همچنین وضعیت رنگ بندی این شهرستان برگزاری مراسم هایی از این دست لغو ‌و تمامی مدارس نیز به صورت غیر حضوری خواهد بود.

به گزارش نای قلم به نقل از کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۵۸ نفر در استان به کرونا مبتلا شدند که بیشترین رقم از اواخر مهر تاکنون است.

در حال حاضر شمار مبتلایان به کرونا را در آذربایجان غربی طی ۲ هفته اخیر ۱۵ برابر شده است؛  از ابتدای شیوع ویروس کرونا ۳۳۳ هزار نفر در آذربایجان غربی به کووید ۱۹ مبتلا شده اند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا