اخبار
کد خبر : 1494 ۱۳۹۴/۱۰/۲۸   

زمینه فعالیت انجمن های مردم نهاد برای احیای دریاچه ارومیه ایجاد شد

طی جلسه هماهنگی مسئولان دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی با نمایندگان انجمن های مردم نهاد زمینه فعالیت این اقشار برای احیای دریاچه ارومیه ایجاد شد.

به گزارش نای قلم، ضرورت حضور سازمان های مردم نهاد در موضوع احیای دریاچه ارومیه، فرصت ها و تهدیدهای پیش روی فعالیت این سازمان ها، نحوه همکاری و ایجاد ساختار لازم برای هماهنگی بیشتر و بهتر این سازمان ها و مجموعه های مرتبط با موضوع احیای دریاچه ارومیه از اهم موضوعات مورد بحث در این جلسه بود که نمایندگان ستاد استانی احیای دریاچه ارومیه و انجمن های مردم نهاد در این خصوص به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مسئول کارگروه فرهنگی و اجتماعی دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی در این جلسه گفت: احیای دریاچه ارومیه نیازمند حضور مردم در صحنه است و پای کار آمدن مردم نیز کمک سازمان های مردم نهاد را می طلبد.

فرشید سعدآبادی با بیان اینکه بهترین نتایج جلب مشارکت مردمی اغلب توسط همکاری سازمان های مردم نهاد صورت گرفته است، اظهار کرد: مهمترین ویژگی سازمان های مردم نهاد سرعت و چابکی و عدم وابستگی به مسایل دیگر است که همین امر باعث افزایش قابلیت های این سازمان در امور مختلف می شود.

نمایندگان انجمن های مردم نهاد استان نیز در این جلسه پس از ارائه نظرات و پیشنهادات لازم، در زمینه همکاری با برنامه های فرهنگی و اجتماعی ستاد احیای دریاچه ارومیه قول مساعد دادند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا